کد خبر: 020203156707
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدن

ارز آوری ۱۰۰ میلیون دلاری شغدیر در تاپیکو

با تصمیم گیری های مدبرانه مدیر عامل شرکت پتروشیمی غدیر بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد زایی ارزی به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت گرفت دلیل این رشد چیزی نبود جز دریافت بخش قابل توجهی از خوراک مورد نیاز در داخل کشور و ایرانی سازی بسیاری از قطعات و تجهیزات اساسی که توسط پتروشیمی غدیر رقم خورد.

عصر اقتصاد: غدیر پس از ثبت رقم ۱۱۰درصدی تولید به ظرفیت اسمی، هر روز بر آن بود تا این رقم را بیشتر کند و نشان داد که در سال ۱۴۰۲ این رقم به ۱۲۰ درصد تولید نسبت به ظرفیت اسمی ارتقا پیدا کرد این امر با خلاقیت مجموعه غدیر و ایجاد تنوع در سبد محصولات از ۲ به ۶ محصول برای پتروشیمی غدیر امکان پذیر شد.

البته این تولید با تناژ بالا بر صادرات نیز اثر گذاشت شغدیر عرضه ای بالاتر از نرخ جهانی را در بازار رقم زده است به طوری که و ۲۰۳تن به ازای هر نفر در معاملات تولید را به نام خود ثبت کرد.

همچنین جهش رشد تولید شغدیر با کمترین مصرف انرژی بیش از هر زمان دیگری نه تنها موجب امیدواری آینده تاپکو بلکه امیدواری صنعت پتروشیمی در کشور شد.غدیر توانست مصرف انرژی را کاهش داده و مقدار GJ2 به ازای هر تن نسبت به استاندارد مطرح شده برساند

همچنین پتروشیمی غدیر با تصمیم گیری های مدبرانه مدیران خود توانست در سال ۱۴۰۲ میانگین دریافتی کلر خود در سال به ۷۰ درصد برساند تا شکوفایی در تولیدات خود را به میزان رضایت بخشی تغییر دهد .

پتروشیمی غدیر بدون ایجاد پرونده های دعاوی حقوقی و حسابرسی توانست ۸۵۰میلیارد تومان از مطالبات خود را وصول کند و سبب تحول در این شرکت شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا