استاندار تهران: مترو ورامین تا ۲ سال دیگر به بهره برداری می رسد

  کد خبر: 09060199157

استاندار تهران گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

به گزارش مهر، محسن منصوری در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازی مترو اسلامشهر گفت: متولی مترو شهرداری اسلامشهر است، که به ما گفته اند، مترو تا دو سال دیگر راه اندازی می‌شود، که البته من فکر می‌کنم، سه سال برای افتتاح زمان لازم است.

وی در خصوص مترو ورامین نیز گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

استاندار تهران با بیان این که پروژه مترو سنگین نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، گفت: هنوز این پروژه را آغاز نکردیم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

وی گفت: دولت برای مترو تهران نیز دو هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

منصوری از ورود ۹۰۰ اتوبوس به مجموعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد و در خصوص مترو پرند نیز گفت: مترو پرند از پروژه‌های ۱۳، ۱۴ ساله است، که در این دولت و در تیرماه تست سرد شد، تعهد ریالی ما انجام شده است، کار نیز با جدیت در حال پیشرفت است و تست نهایی و اقدام نهایی برای اواخر سال انجام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل