کد خبر: 240303162783
اخبار شرکت ها

اطلاعیه مهم فیلیمو خطاب به مردم: فریب‌ نخورید!

در پی تماس‌ها و سوالات مکرر به اطلاع مردم و مخاطبان شبکه نمایش خانگی می‌رساند که پلتفرمی به نام «فیلیمیوم» که با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و می‌کند، هیچ ارتباطی با برند و پلفترم «فیلیمو» ندارد.

تأسف‌انگیز اینکه «ساترا» با بی‌تعهدی و بی‌تجربگیِ محض به این شرکت مجوز رسمی و‌ کتبی فعالیت داده و کاملا غیر مسئولانه، در پاسخ به شکایات و تماس‌های مردمی و گزارش‌های مکتوب ما، با بی‌تفاوتی از کنار آن گذشته و فیلیمو و فیلیمیوم را مشابه و گمراه کننده نمی‌داند!

تا کنون بیش از ۳۰ هزار تماس با مرکز تماس فیلیمو مبنی بر گمراهی در پرداخت و اشتباه در تمایز برند فیلیمو و فیلیمیوم ثبت شده و حتما چندین برابر، کاربران مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند و نهاد رگولاتور شجاعت پذیرفتن خطای خود در اعطای مجوز و جلوگیری از تضییع حقوق چند ده هزار کاربر معترض را ندارد.

از شما مردم و مخاطبان فیلیمو می‌خواهیم که هوشیار باشید و فریب تخفیف‌های ۸۴ درصدی این شرکت خطاکار در پیامک‌ها یا تبلیغات دیجیتال را نخورید.

همچنان متأسفیم که در این شرایط، با وجود پیگیری حقوقی در مراجع ذیصلاح -به دلیل زمان‌بر بودن برای نیل به نتیجه- کاری بیش از اطلاع‌رسانی از دست فیلیمو برنمی‌آید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا