اعطای لوح «سطح امتیاز عالی تک‌ ستاره در عملکرد مدیریت HSE» به گهر زمین

  کد خبر: 160901111942

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در اجرای ششمین برنامه عملکرد HSE که توسط سازمان توسعه‌ و نوسازی معادن‌ و صنایع‌ معدنی ایران (ایمیدرو) برای شرکت‌های تابعه سازمان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد؛ لوح «سطح امتیاز عالی تک ستاره در عملکرد مدیریت HSE» را دریافت کرد.

در همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSC مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو؛ شرکت گهرزمین موفق به کسب امتیاز عالی تک ستاره در عملکرد مدیریت HSE شد.

این همایش روز گذشته با حضور شرکت‌ها بزرگ صنعتی‌ومعدنی کشور، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی و مدیران HSE شرکت گهرزمین در ساختمان ایمیدرو برگزار شد.

بر اساس نتایج اجرای ششمین برنامه ممیزی عملکرد HSE تمامی شرکت‌های صنعتی – معدنی تابعه سازمان توسعه‌ونوسازی معادن و صنایع‌معدن ایران (ایمیدرو) اعلام شد که به موجب آن مدیریت HSE  شرکت سنگ‌‌آهن گهرزمین با کسب ۴۱۸ امتیاز مؤفق به اخذ بالاترین امتیاز و سطح عملکرد عالی تک ستاره شد.

وجیه‌اله جعفری رئیس هیات‌عامل ایمیدرو در این هماش ضمن بیان تلاش برای ارتقاء بیشتر و بهتر واحدهای تابعه ایمیدرو، مسائل مربوط به ایمنی، بهداشت و محیط زیست را از خطوط قرمز این سازمان دانست و با تاکید بر رعایت ایمنی کار و اصلاح نقاط ضعف موجود از مدیران ارشد HSE خواست به صورت جدی این موضوع رصد و پیگیری شود.

خرمی‌‌شاد معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو نیز در این همایش اظهار داشت: همه افرادی که در یک مجموعه کار می‌کنند از مدیر تا پرسنل در زمینه رعایت ایمنی، بهداشت و محیط زیست مسوول هستند و اگر آموزش لازم در این زمینه‌ها به پرسنل داده نشود نمی‌توان انتظار اثربخشی لازم را داشت.

وی با تاکید بر اهمیت آثار محیط زیستی و آلاینده‌‌ها از واحدهای صنعتی خواست عملکرد آنها به ‌گونه‌ای باشد که آلایندگی و زیان‌‌آوری به حداقل برسد و به سمت آلایندگی صفر حرکت کنند.

بر اساس این گزارش سازمان ایمیدرو خردادماه سالجاری بر اساس ۴۰۰ شاخص در حوزه‌های مختلف ایمنی، بهداشت و محیط زیست عملکرد سال ۱۴۰۰ واحدهای تابعه خود را ممیزی کرد که نتیجه این ارزیابی نشان می‌دهد سیر صعودی بهبود مستمر و تکاملی مدیریت HSE شرکت گهرزمین با تدبیر و حمایت‌های همه‌جانبه هیات‌مدیره، مدیرعامل، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی و تمامی معاونان، مدیران، کارشناسان و همچنین مدیران، سرپرستان و کارشناسان شرکت‌های پیمانکاری به خصوص تلاش بی‌وقفه تمامی همکاران در مدیریت HSE همچنان ادامه دارد.

در این لوح که از طرف وجیه‌اله جعفری ریاست هیات عامل سازمان توسعه‌ونوسازی معادن و صنایع‌معدنی ایران به محمد فلاح مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین اعطاء شد؛ از شرکت گهرزمین بواسطه عملکرد مطلوب و قابل‌توجه در خصوص سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست واحدهای تابعه سازمان در سال ۱۴۰۰ تقدیر بعمل آمد.

خروج از نسخه موبایل