افزایش ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در ساعات اولیه بازار

  کد خبر: 290801109100

پس از چند روز، بازار سهام دوباره سبز پوش شد و شاخص کل در نیمه اول معاملات امروز با افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد.

بر خلاف بازار دیروز که یکی از شدیدترین موج‌های خروج پول حقیقی رقم خورد، امروز حقیقی‌ها در نیمه اول بیش از ۴۰ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شاخص کل پس از چند روز معاملاتی ناامید کننده، در نیمه اول معاملات امروز با افزایش بیش از ۱۰هزار واحد همراه بوده است و دوباره وارد کانال یک میلیون و ۴۰۰هزار واحدی شده است.

با این وجود نگاهی به روند تغییرات شاخص کل نشان می‌دهد بخش عمده ای از این رشد در همان نیم ساعت ابتدایی بازار رقم خورده است.

فولاد با ۱٬۳۰۰ واحد، خودرو با ۹۰۰ واحد و شبندر با ۷۰۰ واحد بیش‌ترین نقش را در این صعود داشته است.

شاخص هم وزن نیز با افزایش حدود ۳٬۹۰۰ واحدی، سطح ۴۰۰ هزار واحدی را دوباره پس گرفت.

ارزش معاملات خرد نیز به حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است و حقیقی‌ها پس از خروج شدید پول در بازار دیروز، در نیمه نخست معاملات امروز بیش از ۴۰ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

خگستر با ۳۶ میلیارد تومان بیش‌ترین ورود پول را ثبت کرده است و خودرو با ۲۵ و خساپا با ۲۲ میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی ورود پول قرار دارند.

در نقطه مقابل بپاس با ۴۲ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را تجربه کرد و فملی با ۹ و فولاد با ۷ میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

خروج از نسخه موبایل