افزایش ۲۲ هزار واحدی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا

  کد خبر: 03040188189

مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه نهضت افزایش قراداد با مراکز درمانی در بیمه دانا صورت گرفته از تلاش این شرکت برای  افزایش تعداد قرارداد با مراکز و مراجع درمانی از هشت هزار واحد به ۳۰ هزار واحد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دیدار و در خصوص روند اجرایی ثبت‌نام فرهنگیان، تعهدات بیمه تکمیلی و ظرفیت مراکز درمانی فرهنگیان بحث و تبادل‌نظر شد.

در این نشست مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه نهضت افزایش قراداد با مراکز درمانی در بیمه دانا صورت گرفته است، افزود: در تلاش هستیم که تعداد قرارداد با مراکز و مراجع درمانی را از هشت هزار به ۳۰ هزار قرارداد افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در سطح کشور نمایندگی‌های بیمه دانا در سطح گسترده‌ای وجود دارند، اما این آمادگی را نیز داریم که این نمایندگی‌ها را افزایش دهیم.

رضا جعفری بیان کرد: تمام تلاش ما در بیمه دانا این است که کمترین میزان مراجعه حضوری بیمه‌شدگان را داشته باشیم و تمامی خدمات به‌صورت آنلاین و همگام با دولت الکترونیکی به بیمه‌شدگان گرامی ارائه شود.

وی همچنین اظهار داشت: اپلیکیشن بیمه دانا تا پایان مردادماه سال‌جاری راه‌اندازی می‌شود که بسیاری از خدمات به‌صورت الکترونیکی از این بستر ارائه خواهد شد تا بتوانیم در مسیر مدل بیمه‌گری هوشمند، در سطح کشور پیشرو و پیشگام باشیم.

خروج از نسخه موبایل