کد خبر: 210203159142
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و توسعه تدبیر در سومین روز نمایشگاه نفت

شرکت های ملی حفاری ایران و توسعه تدبیر در حاشیه سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهم‌نامه امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت با حضور دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر فروزنده مدیرعامل شرکت توسعه تدبیر در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی نفت به امضای طرفین رسید.

در آیین امضا این تفاهمنامه دکتر گلپایکانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، صنعت حفاری را کاری سخت، پیچیده و مبارزه با طبیعت خشن و ریسک بالا عنوان کرد و گفت: در عملیات حفاری تمامی علوم و تکنیک های فنی کاربرد داشته تا یک حلقه چاه نفت یا گاز به تولید برسد.

وی افزود: دکل حفاری نماد این صنعت استرتژیک است و خدمات متنوع با تخصص و ماشین الات گوناگون به چاه های نفتی ارائه می شود تا تولید اتفاق بیفتد و بهره برداری از میادین شکل بگیرد.

در ادامه مراسم امضا تفاهمنامه، دکتر فروزنده ضمن تاکید بر همکاری هر دو شرکت در تحقق برنامه های پیش رو گفت: در سال های گذشته در اجرای پروژه ها همکاری و تعامل بسیار خوبی با ملی حفاری در حفر چاه های نفت و گاز شکل گرفته و بی شک در اجرای این تفاهمنامه این همکاری های تخصصی استمرار و نوید بخش افزایش کارایی و سرعت بخشیدن در اجرای تعهدات قراردی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا