کد خبر: 11110067717
صنعت و معدن

انتخاب مهندس کامیار خشایار به عنوان مدیرعامل شرکت موتوژن

در جلسه هیئت مدیره شرکت موتوژن روز ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، جناب آقای مهندس کامیار خشایار به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت موتوژن، طی جلسه‌ای که مورخه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در دفتر شرکت موتوژن در تهران برگزار شد، هیئت مدیره این شرکت مهندس کامیار خشایار را به عنوان جانشین مهندس طاهر رحیمی انتخاب نمودند.

دکتر فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر در جلسه هیئت مدیره شرکت موتوژن ضمن تقدیر از جناب آقای مهندس طاهر رحیمی، وی را از جمله مدیران موفق در حوزه صنعت دانست و افزود که در دوره مدیریت وی موفقیت‌های بسیاری شاهد بودیم که از جمله آن می‌توان اصلاح ساختار مالی، حضور موثر در بازار و توسعه دانش فنی در شرکت موتوژن نام برد.

وی همچنین افزود: «امیدوارم در دوره جدید و با توجه به تجربیات آقای کامیار خشایار شاهد اصلاح فرایندهای مهندسی، فروش و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این شرکت باشیم.»

امید است با همت کلیه کارکنان در خصوص افزایش تولید،‌ ارتقا کیفیت و توسعه صادرات در راستای دستیابی به اهداف شرکت، با انگیزه مضاعف انجام گردد.

گفتنی است، براساس تغیرات انجام شده آقایان عبادی، خرامهر، قاسمی، خشایار، صادقی بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت موتوژن انتخاب شدند.

شرکت موتوژن با تاسیس در سال ۱۳۵۲ همواره در جهت پیشرفت و خدمت به صنایع کشور با تولید الکتروموتورهای با کیفیت در سطح کشور به عنوان یک شرکت پیشرو در این حوزه، حضور فعال داشته است. لازم به ذکر می‌باشد مهندس خشایار دوازدهمین مدیرعامل شرکت موتوژن از زمان تاسیس می‌باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا