کد خبر: 210503169221
اخبار شرکت هااقتصادبانک و بیمه

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از غرفه بیمه سامان در نمایشگاه صنعت مالی

رئیس کل بیمه مرکزی از غرفه شرکت بیمه سامان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) بازدید کرد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، دکتر علی استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی ضمن بازدید از غرفه شرکت بیمه سامان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی به گفتگو با احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل شرکت بیمه سامان در خصوص صنعت بیمه پرداخت.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین و با سابقه‌ترین رویداد حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های مالی کشور،  از  ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) در سال‌های اخیر، به یکی از مهم‌ترین و پر بازدیدترین رویدادهای اقتصادی منطقه خاورمیانه تبدیل شده، در شانزدهمین دوره خود با ارائه کارگاه‌ها، سمینارها و نشست‌های تخصصی، نقش مهمی در ارتقای سطح دانش و آگاهی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان ایفا خواهد کرد.

معرفی قابلیت‌ها، دستاوردها و هم‌افزایی میان نهادهای مالی داخلی وخارجی، از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

شرکت بیمه سامان نیز همچون گذشته در شانزدهمین نمایشگاه‌ مالی ایران حضوری پر رنگ  دارد و در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، سالن شماره شش میزبان مخاطبان، کارشناسان و علاقمندان است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا