کد خبر: 08080051957
روزنامهعصر انقراض (طنز)

بازی مرکب منع تردد شبانه (طنز)

راضیه حسینی

پلیس: «طرح منع تردد شبانه تهران تاثیری بر کاهش ترافیک نداشت.»

سخنگوی شورای شهر تهران: «با محدودیت تردد شبانه مخالفیم.»

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: «از نظر علمی هنوز کسی نتوانسته اثربخشی محدودیت تردد شبانه را ثابت کند.»

زالی: «منع تردد شبانه کاربردی در کنترل کرونا ندارد.»

 این‌طور که معلوم است تنها گروه موافق با منع تردد شبانه ما مردم هستیم. همه مسئولان یک‌صدا می‌گویند طرح باید برداشته شود، ولی ما مقاومت می‌کنیم و می‌گوییم :«مگه از رو جنازه ما رد شید، بخواید ممنوعیت تردد شبانه رو بردارید.» و از آنجایی که مسئولان ما همگی لطیف‌الاحساس و رقیق‌القلب هستند، ترس برشان می‌دارد که نکند خدای نکرده سر اعتراض به برنداشتن طرح، پر ناخن‌مان بشکند؛ به همین خاطر فقط با این موضوع، به صورت لفظی مخالفت می‌کنند و اصلاً وارد عمل نمی‌شوند.

 ما از مسئولان می‌خواهیم لطفاً همین‌طوری ادامه دهند و این محدودیت را بگذارند برای ما بماند. شما که نمی‌دانید چقدر زندگی‌ها بعد از این طرح هیجان‌انگیزتر شده است.  نمی‌دانید چه حالی می‌دهد در ساعت منع تردد، مجبور شوی با خودرو بیرون بروی. باید بتوانی از دوربین‌ها فرار کنی و اگر گیر یکی‌شان بیفتی بازی را می‌بازی. اصلاً برای خودش یک بازی مرکب است.

 البته در طول اجرای محدودیت، مدام شیوه بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. مثلا وارد خیابانی می‌شدیم که همین چند روز پیش دوربینی نداشت و یک‌هو می‌دیدیم بالای سرمان سبز شده است که خب، بازی به نفع دوربین تمام می‌شد. ولی ما هم کم نمی‌آوردیم کلی کوچه‌پس‌کوچه یاد می‌گرفتیم تا بتوانیم بالاخره امن و امان به خانه برسیم.

حالا که قرار نیست محدودیت تردد برداشته شود و به‌خاطر دل ما مردم می‌گذارید، بماند، بیایید کمی این طرح را هیجان‌انگیزتر کنید. مثلاً هر دوربین را مجهز به تفنگ آبپاش کنید که عوض آب،  روغن ترمز بریزد روی ماشین‌ها و هر خودرویی که بعد از ساعت ده شب رصد شد با روغن ترمز دوش بگیرد. واقعاً معرکه است.

تازه می‌توانید بعد از این مرحله وارد قسمت «وری هارد» شوید و عوض تفنگ آب‌پاش، یک تیربار بکارید روی دوربین‌ها. این دیگر آخر هیجان و جذابیت است.

لطفاً همین‌طور که از پشت میزهای‌تان در حال لایک دادن به هم هستید به این پیشنهادها هم فکر کنید و در برنامه خود قرار دهید.

با تشکر

 یک شهروند مشتاق طرح منع تردد شبانه

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا