بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران

معرفی تصویری

اطلاعات تماس

آدرس :
کد پستی :
تلفن :
پست الکترونیک :
وب سایت : refah-bank.ir

بانک رفاه کارگران

درباره بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای  تبصره ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۱۳۳۸ کشور و ماده ۳۸ سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ ۱۳۳۹/۵/۲۷ تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین ۱۳۴۰ با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک چهار صد میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با  پنجاه و هشت  سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره مندی از ۹۶۹۳ نیروی انسانی و در اختیار داشتن ۱۰۲۸ شعبه فعال در سراسر کشور ، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید.

این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود ، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را صادر کنندگان کشور ارائه میدهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا ، نیاز های مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.

خصوصی سازی بانک رفاه

بانک رفاه، با هدف ارائه کلیه خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه و ایجاد تسهیلات لازم برای طبقه کارگر، با سرمایه اولیه ۴۰۰ میلیون ریال از محل منابع بیمه‌های اجتماعی و تحت پوشش این سازمان درسال ۱۳۳۹ تاسیس و به ثبت رسید.

پس از ماهها تلاش هیـــات مدیره بانک ، سرانجام در مهر ماه ۱۳۹۰ شـــورای پـــول و اعـــتبار اســـاسنامه جدید بـــانک را به تصویب رساند و در تاریخ ۱۳۹۱/۳/۲۰ با ثبت این سامانه در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری، بانک رفاه رسماً خصوصی شد و سرمایه بانک از ۸۹۵ میلیارد ریال به ۴۰۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسید. با این اتفاق وضعیت مالکیتی بانک مشخص شد و با افزایش سرمایه به چهار هزار میلیارد ریال و از محل تجدید دارایی ها به ده هزار میلیارد ریال، زمینه برای افزایش فعالیت ها و خدمات مطلوبتر به مشتریان از طریق ۱۳۰۰ شعبه و واحدهای خدماتی فراهم آمد.
بانک رفاه از بدو تاسیس تا کنون همواره خدمت رسانی به آحاد مردم و جلب رضایت آنان را سرلوحه راه خود قرار داده و در این راستا با بهره‌گیری از نیرو‌های دانشی و متعهد و در سایه اخلاق حرفه ای به تلاش در جهت پیشرفت کشور، تکریم ارباب رجوع، توسعه و بهبود شبکه شعب، طراحی و ارائه خدمات جدید و به ‌کارگیری بانکداری الکترونیک پرداخته است.
همچنین از دستاورد‌های مهم بانک در سال‌های اخیر می‌توان به کسب رتبه برترین دستگاه در زمینه تکریم مشتریان در گروه بانک و بیمه در سال‌های متوالی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 9001 و اخذ گواهینامه مربوطه به عنوان اولین بانک خاورمیانه در سال ۱۳۷۸ و تداوم همه ساله آن تا کنون اشاره کرد.
موفقیت بانک رفاه در محیط رقابتی کنونی، در گرو برنامه‌ریزی مطلوب با رویکردی آینده‌نگر است بدین منظور استراتژی بانک رفاه در قالب” راه رفاه” تدوین شده است که این نقشه به عنوان سند راهبردی میان مدت بانک در گذار به خصوصی که با تمرکز بر برآورده‌سازی متوازن نیاز‌های کلیه ذینفعان بانک تدوین شده است، راهنمای بانک در این مسیر خواهد بود. بی تردید خصوصی شدن، بزرگ‌ترین تحول در تاریخ پرقدمت بانک رفاه، با تغییر ساختار مالکیتی و آغازی بر حرکت سریع‌تر در دستیابی به اهداف بالاتر می‌باشد.
این بانک با اتکال به یاری خداوند بزرگ و با تلاش همه همکاران ساعی و بهره‌گیری از تجربیات سالیان طولانی برآن است که با مشارکت جمعی و تمرکز بر سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های صنعتی، به اجرای کامل قانون بانکداری بدون ربا پرداخته و نیز در زمینه گسترش بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اهداف استراتژیک در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کوشابوده و همواره در تکاپوست تا بتواند به عنوان عضوی از جامعه بانکی کشور، چشم‌اندازی روشن در عرصه خدمتگزاری در طول سالیان در پیش رو ترسیم نماید.
بی شک وجود گوهر اعتماد و رضایت و همراهی شما مشتریان و سایر هموطنان عزیز کشور اسلامی‌مان، ما را در کسب افتخار امر غرورآفرین خدمات‌رسانی صادقانه، موفق و سرافراز خواهد نمود.

اخبار بانک رفاه کارگران

رفاه کارگران

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص برای کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی از سوی بانک رفاه کارگران

با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) از سوی بانک رفاه کارگران برای کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی منتشر می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب ۲۵ درصد، چهار ساله (۴۸ ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و …

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص برای شرکت سیمان فارس از سوی بانک رفاه کارگران

با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) از سوی بانک رفاه کارگران برای شرکت سیمان فارس (سهامی عام) منتشر می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب ۲۵ درصد، چهار ساله (۴۸ ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و …

ایران خودرو

اعلام آمادگی بانک رفاه برای کمک به تامین مالی ایران‌ خودرو

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای توسعه همکاری و تعامل با ایران‌خودرو، گفت: با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید، یکی از رسالت‌های شبکه بانکی حمایت از تولید، تقویت و افزایش تولید در شرکت‌های صنعتی است و ایران‌خودرو به عنوان خودروساز بزرگ کشور اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های …

سایپا

 افزایش فروش گروه سایپا به جهت رشد تیراژ تولید و تنوع سبد خودرویی است

در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد. ‎‎به گزارش سایپانیوز، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشترک با مدیرعامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه، گفت: ۱۷ ماه پیش میزان تولید روزانه …

بانک-رفاه-کارگران

افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: با همراهی و نظر مساعد وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عالی سازمان تامین اجتماعی، سرمایه بانک رفاه کارگران با افزایش ۲۵۰ درصدی به ۶۶۰ هزارمیلیارد ریال می‌رسد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه‌گانی  با پیگیری های هیئت مدیره بانک و همراهی و نظر مساعد وزیر …

دکمه بازگشت به بالا