بانک قرض الحسنه مهر ایران تبلور و تجلی بانکداری اسلامی

  کد خبر: 010701102515

«مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، این بانک تبلور و تجلی بانکداری اسلامی به معنای واقعی دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «مجتبی سخنور» در این نشست خبری گفت: این بانک از سال ۸۶ به عنوان نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور آغاز به کار کرده و تا کنون بیش از ۱۴ میلیون نفر مشتری دارد.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت سنت نیکوی قرض الحسنه و تلاش این بانک بعنوان نخستین بانک قرض الحسنه کشور که باعث شد مردم بتوانند خدمات گسترده بانکی و دریافت وام قرض الحسنه را بصورت یکپارچه تجربه کنند، برای نخستین بار در سال ۹۸ چهاردهم اسفند ماه روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه در تقویم رسمی کشور نام گذاری شد تا جایگاه و اهمیت این سنت نیکو برای مردم بیش از پیش مشخص شود و امید دارم که همه ما بتوانیم در این راستا گام های مؤثری برداریم.

وی افزود: هریک از شما می توانید بعنوان سفیر قرض الحسنه با نیک‌اندیشی در راستای ترویج و تعمیق هرچه بیشتر فرهنگ قرض الحسنه و با خیرخواهی در مسیر خدمت به خلق خدا و دستیابی مردم به زندگی شرافتمندانه گام بردارید.

سخنور خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه سال جاری تاکنون ۲۴ هزار فقره وام قرض الحسنه با رقمی معادل ۱۳ هزار میلیارد ریال به مردم شریف خوزستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و ازدواج جوانان طی یکسال اخیر بالغ بر ۷۳۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش حدوداً ۸۰ هزار میلیارد ریال و ۳۷۲هزار فقره وام ازدواج جوانان به ارزش ۷۵ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

خروج از نسخه موبایل