بانک مسکن؛ پیشگام در حوزه ساخت و ساز تکنولوژی‌پایه

  کد خبر: 26020026976

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، بانک مسکن قصد دارد با سایر ارکان حوزه ساخت و ساز در کشور از جمله شرکت‌های فعال بانک در این حوزه، برای ساخت و سازهای مبتنی بر تکنولوژی و سبک‌سازی پیش‌قدم شود.

محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با هیبنا، با تشریح جزئیات برگزاری نخستین رویداد ایران پراپ‌تک (Iran Proptech) گفت: علاوه بر حضور ۳۰شتاب دهنده، ۴۸نهاد سرمایه‌‌گذاری نیز به صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت در رویداد اعلام حضور کردند که قرار است شتاب دهنده‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری با شرکت‌های حاضر در رویداد مذاکره کنند.

او گفت: در رویداد ایران پراپ‌تک علاوه بر اینکه نشست‌های سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد، فرصت مذاکرات B2B بین شرکت‌ها (مذاکره تجاری مستقیم دو طرفه) نیز فراهم می‌شود.

شایان با بیان اینکه بانک مسکن برای ایجاد یک مرکز نوآوری در صنعت بانکی و ساخت و ساز به‌منظور ایجاد ارتباط بین صنعت ساختمان و صنعت بانکی احساس نیاز کرد افزود: از همین رو خوشبختانه این مرکز تحت عنوان مرکز نوآوری مسکن‌تک راه‌اندازی شد که امیدواریم در پایان این رویداد، این مرکز هم بتواند تعدادی از شرکت‌ها را جذب کند.

او با تاکید بر اینکه برنامه‌های بانک مسکن برای حمایت از ساخت و ساز «تکنولوژی‌پایه» صرفا منوط به برگزاری این رویداد نیست، گفت: این رویداد نقطه آغاز است، فارغ از اینکه چه تعداد شرکت بتوانیم جذب کنیم، این مسیر همواره فعال خواهد بود و بانک مسکن هم قصد دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم در فضای نوآورانه صنعت ساختمان وارد شود.

خروج از نسخه موبایل