کد خبر: 230203159618
جامعه و فرهنگ

برگزاری جشن های روز دختر در قالب پویش « آینده شبیه توست » در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری جشن های روز دختر در قالب پویش « آینده شبیه توست » در این منطقه به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری جشن های روز دختر در قالب پویش «آینده شبیه توست» گفت: نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمندی برای معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران است که در این راستا، مراسم های مختلفی در مراکز فرهنگی ، مدارس و سرای محلات در حال برگزاری است.
وی به اجرای ویژه برنامه ای با حضور ۴۰۰ دختر دانش آموز مقطع دبستان در قالب پویش ” آینده شبیه توست” توسط اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در مجتمع کوثر اشاره کرد و افزود: در این مراسم علاوه بر اجرای آیتم های شاد و مفرح برای دختران ، تعداد ۹۰ نفر از نخبگان منطقه در عرصه های دینی قرآنی، ادبی، هنری، ورزشی، فرهنگی، رسانه و… تقدیر به عمل آمد. همچنین به میهمانانی که همنام حضرت معصومه(س) بودند هدیه ای به رسم یاد بود اعطا شد.
شهردار منطقه ۱۳ در خصوص جشن بزرگ روز دختر در دبستان دخترانه حقیت اظهار داشت: این جشن با اجرای موسیقی های محلی اقوام مختلف کشور، اجرای گروه سرود، دکلمه خوانی، مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی همراه بود.
وی ، برپایی چایخانه محبان رضا و موکب پذیرایی دختر ایران در میدان امام حسین (ع) از دیگر برنامه های ولادت حضرت معصومه و روز دختر عنوان کرد.
محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: همچنین دورهمی روز دختر با اجرای برنامه هایی از قبیل مسابقات بین دختران و مادران، اهدای جوایز به برگزیدگان ، سرود گروهی ، غرفه های فروش دستاورد های بانوان و دختران ، مولودی خوانی و آموزش موارد مربوط به بحران برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا