کد خبر: 150902145563
اخبار شرکت هااقتصاد

بهسازی جاده دسترسی به روستای پاگچ لَهبَری به همت نفت و گاز مسجدسلیمان

عملیات اجرایی پروژه بهسازی و بازسازی جاده قدمگاه امام رضا (ع) مسجدسلیمان تا روستای پاگچ لَهبَری به طول ۵.۶ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، علیرضا هیهاوند؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: پروژه بهسازی جاده دسترسی قدمگاه امام رضا (ع) تا روستای پاگچ لَهبَری که در چارچوب اقدام‌های عام‌المنفعه انجام شده است، برای بهسازی ۵.۶ کیلومتر مسیر سخت‌گذر شامل بهسازی مسیر، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و دیوار حائل، چند دهانه پل، آسفالت و نصب گاردریل با مبلغ اولیه ۳۶۴ میلیارد ریال با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت به پیمانکار واگذار شد که با اجرای آن مسیر دسترسی به منطقه جاده مسجدسلیمان – اهواز تقریباً ۲۰ کیلومتر کوتاه‌تر و از حجم ترافیک جاده‌ای فعلی کاسته خواهد شد.

وی با برشمردن بخشی از پروژه‌های در دست اقدام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله بهسازی جاده جابالون، بهسازی جاده نی نردبان به روستای شکرآب، بهسازی مصلی نماز جمعه و… اظهار کرد: همه اقدام‌ها و خدمات ارائه‌شده به جوامع همجوار نشأت‌گرفته از نگاه دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی است.

پیمان مولایی، فرماندار مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدام‌ها و خدمات ارائه‌شده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: پروژه‌های خوبی از سوی مجموعه نفت تعریف و در شرف اجرا است که با به سرانجام رسیدن آنها شاهد بهبود شرایط و رفع بخشی از مشکل‌ها خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه نقش مهم راهبردی و پدافندی در ارتباط سریع و آسان شهروندان مناطق شرقی و جنوب شرقی مسجدسلیمان به اهواز ایفا خواهد کرد و زمان سفر این عزیزان را کوتاه‌تر می‌کند و سبب دسترسی روستاییان این مسیر به مراکز بهداشتی درمانی مسجدسلیمان می‌شود.

فرماندار مسجدسلیمان مجموعه اقدام‌های جاری شرکت ملی نفت ایران را همسو با سیاست‌های محرومیت‌زدایی دولت مردمی دانست و از توجه و اهتمام مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در رفع مشکلات جوامع پیرامونی قدردانی کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا