کد خبر: 180303162033
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بورسیه تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد توسط بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در راستای ایفای تعهدات اجتماعی و مسئولیت‌های خود در قبال توسعه علم و دانش، مطابق با شیوه نامه اجرایی بورس، صنعت و مشاغل سازمان امور دانشجویان وزارت عتف، اقدام به جذب و حمایت از دانشجویان نخبه و مستعد در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های علوم داده و هوش مصنوعی کرده است.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، پذیرش دانشجو در رشته‌های بورسیه شرکت بیمه سامان به صورت سراسری انجام می‌شود و همه داوطلبانی که حائز شرایط عمومی و اختصاصی  باشند، مجاز به انتخاب رشته‌های دارای شرایط بورسیه خواهند بود.

بنابر این گزارش، در مرحله نخست، سه برابر ظرفیت اعلام شده از متقاضیان بورس تحصیلی دعوت بعمل خواهد آمد که پس از انجام مصاحبه و بررسی‌های صورت گرفته گزینش نهایی صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، دانشجویان پذیرفته شده بورسیه به مدت ۴ نیمسال تحصیلی، تحت حمایت مالی شرکت بیمه سامان برابر با حداقل حقوق پایه مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علاوه بیمه درمان و … خواهند بود.

فارغ‌التحصیلان دوره بورسیه مقطع کارشناسی ارشد، در اولویت انتخاب جهت بورسیه در مقطع دکترا طبق شرایط مورد نظر شرکت بیمه سامان هستند.

تجهیز سرمایه‌های انسانی تا افق ۱۴۰۵ به علوم داده و دانش هوش مصنوعی، یکی از اهداف و برنامه‌های راهبردی شرکت بیمه سامان  به شمار می رود.

این گزارش حاکیست؛ شرکت بیمه سامان در راستای  چارچوب HR Strategy برنامه‌هایی را تعیین کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به بورسیه کردن کارکنان گروه بیمه سامان برای تحصیل در خارج از کشور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه Data Science وAI و نیز بورسیه کردن سالانه ۱۰ نفر از فارغ التحصیلان ممتاز مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های معتبر برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دوره‌های مرتبط با علوم داده و هوش مصنوعی اشاره کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا