کد خبر: 090703174590
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانیمدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران خبر داد؛

بومی سازی ۹۹‌ درصدی تجهیزات انتقال گاز کشور

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از بومی‌سازی ۹۹ درصدی تجهیزات و تأسیسات انتقال گاز خبر داد و گفت: صنعت گاز کشور به مرز خودکفایی رسیده است.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل ازرروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، کارکنان مناطق عملیاتی را نیروهای گمنامی معرفی کرد که همچون سربازان ۸ سال دفاع مقدس در پشت خطوط لوله گاز به خدمت‌رسانی و دفاع از محور توسعه و اقتصاد کشور مشغول هستند.

حسینی، وسعت شبکه خطوط لوله پرفشار گاز کشور را بیش از ۴۰ هزار کیلومتر برشمرد و بر اهمیت نقش کارکنان در حفاظت و نگهداشت این زیرساخت حیاتی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در ادامه، اظهار داشت: ۹۹ درصد تجهیزات و تأسیسات مورد استفاده در صنعت گاز کشور بومی سازی شده که این حجم از خودکفایی صنعت گاز ایران، ماحصل تلاش و پشتکار کارکنان است.

حسینی همچنین به مدیریت میدانی بحران پیش‌آمده حاصل از انفجار خطوط لوله سراسری گاز در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: حضور سریع و به‌موقع نیروهای فنی و عملیاتی در محل حادثه و تلاش شبانه‌روزی همکاران برای بازگرداندن خطوط به مدار انتقال گاز، قابل تقدیر بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا