بیتکوین نیم میلیون دلاری در راه است؟

  کد خبر: 02030028276

کیتی وود- مدیرعامل موسسه آرک اینوستمنت- قیمت ۳۰ هزار دلاری فعلی بیتکوین را بسیار پایین دانست و افزود که انتظار دارد روزی قیمت این رمزارز به نیم میلیون دلار برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از کوین دسک، مدیر یک شرکت سرمایه گذاری فعال در حوزه ارزهای دیجیتال معتقد است که با وجود ریزش های سنگین اخیر، روزهای طلایی در انتظار بیتکوین خواهد بود و قیمت این رمزارز در آینده به میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

کیتی وود- مدیرعامل موسسه آرک اینوستمنت- قیمت ۳۰ هزار دلاری فعلی بیتکوین را بسیار پایین دانست و افزود که انتظار دارد روزی قیمت این رمزارز به نیم میلیون دلار برسد.

وود رفتار اخیر معامله گران در فروش سنگین ارزهای دیجیتالی را یک رفتار احساسی خواند که با توجه به این وضعیت حدس زدن کف قیمتی قبل از آغاز روند مجدد صعودی، سخت خواهد بود. او همچنین از برنامه ریزی برای امکان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی بیشتری برای مشتریان این شرکت در آینده نزدیک با همکاری یک شریک سوییسی خبر داد.

بیتکوین برای پنج روز متوالی ریزش کرد تا بدین ترتیب بدترین عملکرد هفتگی سه سال اخیر خود را به ثبت برساند و قیمت آن در برخی از ساعات معاملاتی تا نزدیکی ۳۰ هزار دلار نیز ریزش کرد. مدیرعامل آرک اینوستمنت از اخبار بد به عنوان دلیل اصلی ریزش بازار نام برد و با اشاره به سخنان اخیر ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا- گفت که به نظر وی استفاده از انرژی های پاک در استخراج ارزهای دیجیتالی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

ایلان ماسک پیشتر گفته بود به دلیل نگرانی از آسیب به محیط زیست در فرآیند استخراج بیتکوین، شرکت تسلا پذیرش بیتکوین برای خرید محصولاتش را متوقف می کند.

بیتکوین در ماه آوریل با رسیدن به قله قیمتی۶۴ هزار و ۸۲۹ دلار یک رکورد جدید را به ثبت رساند اما در حفظ این محدوده ناکام ماند و ریزش کرد با این حال برخی از تحلیلگران امیدوارند این رمزارز محبوب به قله های قیمتی جدیدی در  ماه های آینده دست پیدا کند.

خروج از نسخه موبایل