کد خبر: 030802141458
اقتصادبازارتولید و بازرگانی

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران HAMEX صبح امروز افتتاح شد

مهرایی

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران HAMEX صبح امروز (چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲) با حضور محمد مهدی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، محسن شکراللهی؛ مدیرکل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت، اکبری تالار پشتی؛ رئیس کمیسیون صنایع مجلس، معاون بازرگانی وزارت صمت، عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی افتتاح شد.

به گزارش روزنامه عصر اقتصاد، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این رویداد حضور دارند که از این تعداد ۱۷ شرکت خارجی و ۱۲ نمایندگی هستند و شامل گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) می شود.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران امسال با تاکید بر سه محور اصلی امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه صنعت لوازم خانگی و نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و از برنامه های جدید این رویداد می توان از رویداد Ted talk و Tech tourصنعت لوازم خانگی و البته تورهای دانشجویی و دانش آموزی نام برد.

در این مراسم برداران گفت: همانطور که مستحضر هستید در چند سال فبل در بعضی از بخش های لوازم خانگی کمبود داشتیم و علیرغم محدودیت ها تولید ملی نیاز مردم را را کفایت نمی کرد.

خصوصا در بخش محصولات خاص که خط تولید نداشتیم اکنون هم در نمایشگاه و هم در سطح عرضه و بازار شاهد تولید قابل قبول هستیم و رشد تولید در صنعت لوازم خانگی مشهود است.

رئیس صنایع عمومی صمت ادامه داد ما دو راه را برای پایداری و داخلی سازی در وزارت صمت پیگیری کردیم تا موجب رضایتمندی مصرف کنندگان شود یکی اینکه زمان ضمانت نامه ها را افزایش دهیم بطوریکه کمتر از ۲۴ ماه نباشد البته بعصی از تولیدکنندگان از این مدت هم افزایش زمان ضمانت نامه محصول را دارا هستند و دوم اینکه امکان تعویض کالا در صورت نارضایتی خریدار وجود داشته باشد. تمام سعی ما این است تا این صنعت پایداری خود را حفظ کند و هر روز رشد بیشتری داشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا