کد خبر: 300303163396
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بیمه آسیا در کوتاهترین مدت خسارات ناشی از آسیب زلزله را می پردازد

مدیرعامل بیمه آسیا دستور تشکیل ستاد رسیدگی به حادثه زلزله در شهرستان کاشمر را صادر کرد به همین منظور کارشناسان بیمه آسیا در استان خراسان رضوی جهت کمک رسانی و ارزیابی خسارت ها به مناطق زلزله زده کاشمر اعزام شده اند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی وقوع زلزله ظهر امروز سه شنبه ۲۹ خرداد در شهرستان کاشمر و بروز خسارت های جانی و مالی در این مناطق، مدیرعامل بیمه آسیا در ابلاغیه ای ضمن ابراز تاسف و همدردی با آسیب دیدگان این حادثه دستور داد، ستادی برای کمک رسانی، ارزیابی و پرداخت خسارت ها تشکیل شده و در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به انجام وظایف محوله، اقدام گردد و گزارش آن ارائه شود.

بنابراین گزارش، کلیه بیمه گذاران بیمه آسیا در مناطق زلزله زده شهرستان کاشمر و مناطق همجوار که دارای پوشش بیمه نامه آتش سوزی و منازل مسکونی هستند، در صورت بروز خسارت، می توانند جهت بررسی، ارزیابی و دریافت خسارت، به نمایندگی های بیمه آسیا در شهرستان کاشمر مراجعه کنند.

گفتنی است، زمین لرزه ای به بزرگی پنج ریشتر امروز شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند که در اثر آن متاسفانه شماری از هموطنان زخمی شده و یا جان خود را از دست دادند و تعدادی واحد مسکونی نیز تخریب شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا