کد خبر: 2707994745
انرژیروزنامه

تاسیسات نار و کنگان برای تولید حداکثری در فصل زمستان آماده شد

فارس- با تلاش کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، تعمیرات اساسی سالیانه خطوط لوله و تاسیسات گازی منطقه عملیاتی نار و کنگان برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان به پایان رسید.

منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق عملیاتی پنجگانه شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در استان بوشهر قرار دارد و خوراک پالایشگاه گاز فجر جم را تامین می‌کند.

جابر چرومی‌زاده، رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان، گفت: عملیات تعمیرات دوره‌ای خطوط لوله ۴۲ اینچ و ۴۸ اینچ انتقال گاز و مراکز تفکیک سه‌گانه ناحیه کنگان در مدت سی روز به پایان رسید.

چرومی‌زاده با بیان اینکه تعمیرات امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به صورت حداقلی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، افزود: در تعمیرات اساسی امسال در مجموع ۸۹۰ متر از خطوط لوله انتقال گاز منطقه عملیاتی نار و کنگان به پالایشگاه فجر جم در ۱۵ مقطع تحت تعمیر اساسی قرار گرفت .

او در ادامه گفت: این تعمیرات طبق استانداردهای صنعت نفت و با تلاش کارکنان ادارات تعمیرات خطوط لوله و با نظارت و همکاری اچ‌اس‌یی، بازرسی و حفاظت فنی, عملیات بهره‌برداری، خدمات پشتیبانی و حراست و با رعایت کامل نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی بدون هیچ حادثه‌ای انجام و پس از انجام هوازدائی و فشارافزایی در مدار تولید قرار گرفتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا