تامین مالی تخصصی اولویت بانک ملی

  کد خبر: 21010177088

مدیرعامل بانک ملی اشتغالزایی، کمک به افزایش تولید کشور، ایجاد ۱۴۰۱ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی و تامین مالی تخصصی گسترده برای مشتریان و آحاد مردم در قالب بانکداری جامع را از مهم ترین اهداف و اولویت های بانک در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی محمدرضا فرزین در نشستی با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک که به صورت وبیناری برگزار شد، مهم ترین و با اهمیت ترین تراز برای بانک ها را تراز نقدینگی عنوان کرد و افزود: تا این تراز اصلاح نشود، تراز سود و زیان برقرار نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید نسبت به بحث نقدینگی حساس باشند، تصریح کرد: پول یک کالای همگن در بانک نیست چرا که نرخ های آن متفاوت است بنابراین باید پرتفوی مصارف آن نیز مدیریت شده تا تراز سود و زیان حفظ شود.

فرزین از راه اندازی کمیته بازاریابی متشکل از بخش معاونت مالی، شعب، فناوری اطلاعات، اعتباری، بانکداری جامع و روابط عمومی در بانک ‌خبر داد و گفت: بازاریابی باید سیاست واحد داشته و همه مدیران در اختیار سیاست های بانک باشند.

وی در پایان اظهار کرد: تسهیلات تکلیفی می توانند کسب و کار بانک ها را غیراقتصادی کنند و این امر باید در سیاست‌گذاری ها و تصمیم سازی ها مورد توجه باشد.

خروج از نسخه موبایل