کد خبر: 290503170242
انرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

تعیین اعضای نهایی خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت

اعضای نهایی خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت با تلاش و پیگیری مصمم مجموعه مدیران و کارکنان مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اعلام شد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به‌نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، محسن حقیقی‌ مقدم، مدیر این مرکز، گفت: با توجه به ابلاغیه وزارتی و مصوبه شورای سیاست‌گذاری توسعه مدیریت صنعت نفت با محوریت تعیین اعضای کارگروه تخصصی روان‌شناختی این صنعت و به‌منظور تحقق بندهای ۱۰ و ۱۵ ماده ۱۰ نظام جامع توسعه مدیریت صنعت نفت، اسامی و مشخصات خبرگان روان‌شناختی مورد تأیید و تصویب کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت با هدف مشارکت در ارزیابی‌های روان‌شناختی ابلاغ شد.

وی افزود: این مصوبه به معاونان و مشاوران وزیر نفت، مدیران کل و رؤسای واحدهای ستادی چهار شرکت اصلی و شرکت‌های تابع ابلاغ شد و از این پس همه ارزیابی‌های روان‌شناختی، در همه سطوح، در مراکز ارزیابی و سنجش کارکنان و مدیران صنعت نفت با همکاری خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت انجام می‌شود و معتبر خواهد بود.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بیان کرد: آن دسته از مدیران ارشد (سطح یک) که در مصوبات هیئت‌های عالی فنی – تخصصی گروه‌های شغلی مشخص شده‌اند، می‌توانند از خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت مشاوره‌های لازم روان‌شناختی در حوزه تعالی سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بگیرند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا