کد خبر: 140503168507
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

تقدیر از مدیریت شرکت شیمیایی فرآورد قشم

مدیرعامل شستا از عملکرد مدیریت شرکت شیمیایی فرآورد قشم در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ تقدیر نمود.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت شیمیایی فرآورد قشم، عارف نوروزی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با ارسال نامه ای به مدیرعامل تاپیکو از زحمات و تلاش و برنامه ریزی مدیریت شرکت شیمیایی فرآورد قشم که منجر به جهش تولید چشمگیر این شرکت نسبت به بودجه ی معین این شرکت، گردیده تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در متن این نامه خطاب به بابک افقهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت،گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) آمده است؛ ((مقدار تولید واقعی شرکت شیمیایی فرآورد قشم در سه ماهه نخست سال جاری از مقدار تولید پیش بینی شده در برنامه جهش تولید و بودجه مصوب ۱۲۶ تن(۹ درصد) بیشتر بوده است ‌که این مهم جز با برنامه ریزی مناسب و انجام تمهیدات شایسته حاصل نمی شود.

لذا از اهتمام مدیریت و کارکنان شرکت یاد شده برای تحقق برنامه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری《مدظله العالی》سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است، تشکر و قدردانی می شود.

انشاء ا.. با ادامه‌ این روند تا پایان سال آن شرکت مزین به تحقق کامل شعار جهش تولید باشد.))

گفتنی است شرکت شیمیایی فرآورد قشم از شرکت های زیر مجموعه شستا، هلدینگ تاپیکو و همچنین شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(piic)، در تولیدات صنایع پایین دست صنایع پتروشیمی در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع شده است و فعالیت اصلی شرکت شیمیایی فرآورد قشم، تولید محصولات پلی اتیلن از جمله کیسه سه لایه پلی اتیلنی FFS،شیرینک وپالت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا