تقدیر بنیاد خیریه فجر از شرکت بیمه اتکایی امین

  کد خبر: 261202154412

بنیاد خیریه فجر از محمدرضا خوش کیش مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین به دلیل کمک به دانش آموزان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

در مراسمی که روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در محل بنیاد خیریه فجر برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس این بنیاد به پاس قدردانی از خدمات و کمک های جناب آقای دکتر خوش کیش مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین به دانش آموزان نیازمند استان سیستان و بلوچستان، به ایشان اهدا شد.

در این مراسم، نیکنام مدیرعامل بنیاد خیریه فجر ضمن تقدیر از اقدامات انسان دوستانه شرکت بیمه اتکایی امین، اظهار داشت: “کمک به آینده سازان این مرز و بوم، در مناطق محروم و کم برخوردار به ویژه در زمانی که گرفتار بلای طبیعی همچون سیل شده باشند، از جمله رسالت های مهمی است که همه ما باید در آن مشارکت داشته باشیم. اقدام خداپسندانه شرکت بیمه اتکایی امین در کمک به دانش آموزان سیستان و بلوچستان، الگویی برای سایر شرکت ها و موسسات خواهد بود.

همچنین، خوش کیش مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از دریافت این لوح تقدیر، گفت:شرکت بیمه اتکایی امین، همواره بر این باور است که مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال جامعه به طور جدی انجام دهد. کمک به دانش آموزان نیازمند استان سیستان و بلوچستان، تنها گامی کوچک در راستای ایفای این مسئولیت ها است.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر و تندیس توسط مدیرعامل بنیاد خیریه فجر به دکتر خوش کیش مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین اهدا شد.

خروج از نسخه موبایل