کد خبر: 3104983803
انرژی

تودیع و معارفه سرپرست شرکت پترو ایرانیان

محمود هاشم زاده به عنوان سرپرست شرکت توسعه صنایع پایین دستی پترو ایرانیان معرفی شدطی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان آیین معارفه و تکریم برگزار شد.

در این آیین از زحمات مسعودشفیعی تجلیل و محمود هاشم زاده به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شدرسول اشرف زاده به سیاق همیشگی درمراسم معارفه وتکریم از مدیرانی که قبول مسئولیت کردند تشکر و برای مدیران سابق، ‌آرزوی توفیق نمودند. رسول اشرف زاده ضمن تشکر از خدمات برجسته و تاکید بر بستر سازی مناسب انجام شده در شرکت پترو ایرانیان، ابراز امیدواری کرد با بازنگری ساختار سازمانی در جهت چابک سازی سازمان حرکت کرده و با کمک و حمایت هیات مدیره و کارکنان ، با حفظ ارزش های انسانی و نگاه ارزشی حاکم بر شرکت و با ایجاد فضای همدلی و همکاری در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف این مجموعه هر چه با نشاط‌تر پیش رود.

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان همچنین به طرح مطالعاتی پارک پلی پروپیلین اشاره کرد و افزود همزمان با ساخت واحدهای بالادستی قصد داریم از خوراک این پتروشیمی ها برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استفاده بهینه تری شود.

در پایان جلسه، کریم بروفرد معاونت مالی و سرمایه گذاری پترول شرکت پترو ایرانیان به عنوان شرکتی استراتژیک در زنجیره ارزش تولید در غرب کشور یاد کرد و گفت این شرکت از جایگاه استراتژیکی بالایی برخوردار است و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و آخرین حلقه ارزش تولیدات ایلام نقش بسزایی دارد و منشا و مبدا بهره برداری از آخرین حلقه ارزش الفین است وی همچنین به ویژگی های مدیریتی آقای شفیعی در طی مدت مسئولیتی ایشان اشاراه نمود و برای وی آرزوی موفقیت نمود این مراسم با اهدای لوح و هدایای به رسم یادبود پایان یافت .

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا