کد خبر: 020403163696
اخبار شرکت هابانک و بیمهنجارزاده در دیدار با مدال‌آوران تیم ملی کشتی ایران:

حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است

مدیر عامل بانک ملی ایران با تأکید براینکه توجه به ورزش و ایجاد شرایط مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی و تاریخ‌سازی جوانان توانمند کشور از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، گفت: حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پهلوانی در کشور است.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجارزاده در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی و مدال آوران آوردگاه‌های جهانی کشتی گفت: توجه به ورزش و ایجاد شرایط مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی و تاریخ‌سازی جوانان توانمند کشور از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است. بانک ملی ایران به‌عنوان یک برند ملی همواره تلاش کرده است تا نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش داشته باشد و جهت حمایت از کاروان‌های ورزشی فعال باشد.

وی افزود: بانک ملی ایران در راستای حمایت از ورزش قهرمانی، ترویج فرهنگ پهلوانی، از بین رفتن شکاف بین نسل‌ها، نشاط در خانواده‌ها و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود به رسم سنت دیرینه بانک حمایت از کاروان کشتی برای حضور در المپیک را در دستور کار خواهد داشت و این دیدار جهت تداوم حمایت‌های بانک از این ورزش ترتیب داده شده است.

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: باعث افتخار ماست که آقایان امیر حسین زارع و حسن یزدانی از مدال آوران و افتخار آفرینان ایران اسلامی همکار بانک ملی ایران شدند و یکی از دغدغه‌های آن‌ها که موضوع اشتغال بوده، رفع شده است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک ملی ایران از ورزش کشتی و دغدغه‌های این بانک نسبت به موضوع ورزش، گزارشی در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات المپیک ارائه داد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا