کد خبر: 310503170603
جامعه و فرهنگشهردار منطقه۶؛

خانواده شهدا دلیل و انگیزه خدمتگزاری مضاعف مسئولان هستند

همزمان با ایام اربعین حسینی سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۶ به همراه جمعی از مدیران منطقه و مسئولین بنیاد شهید با خانواده شهیدان سلیمی کمینی و سیدرضا میرمحمدصادقی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد؛ روحانی بیان داشت : دیدار با خانواده شهدا به منظور ادای دین به رشادت های شهیدان و گرامیداشت صبوری های غیرقابل جبران خانواده های شهیدان بر عهده تمام مسئولان است.

شهردار منطفه۶ شهدا را رهروان راستین سالار شهیدان برشمرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا انگیزه مضاعف خدمات رسانی به شهروندان را در مدیران شهری ایجاد می کند.

گفتنی است شهید احمد سلیمی ششم اسفند ۱۳۴۸، در قم چشم به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه در رشته ریاضی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. و در هشتم فروردین ۱۳۶۷، در شاخ شمیران عراق بر اثر اصابت ترکش آر پی جی شهید شد.

شهید محمد سلیمی نیز سوم بهمن ۱۳۴۶، در قم چشم به جهان گشود. در رشته ریاضی درس خواند. و دانشجو بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

بیست و سوم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش آر پی جی شهید شد و مزار شهدای والامقام سلیمی در قطعه ۵۳ بهشت زهرا(س) تهران واقع است.

شهید سید رضا میرمحمد صادقی پنجم مهر ۱۳۴۱، در اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش سیدمحمد، پزشک بود. تا پایان دوره متوسطه در رشته ریاضی درس خواند و دیپلم گرفت.

به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. و سرانجام در دوم آبان ۱۳۶۱، در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار این شهید در قطعه۲۶ بهشت زهرا(س) تهران واقع است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا