در نارمک تهران زمین دخترجوان را بلعید

  کد خبر: 180701104079

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک خانم جوان در اثر سقوط در چاه ۱۲ متری در محله نارمک خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک خانم جوان در اثر سقوط در چاه ۱۲ متری در محله نارمک خبر داد.

از فوت یک خانم جوان در اثر سقوط در چاه ۱۲ متری خبر داد و گفت: ساعت ۱۷:۳۲ امروز حادثه تخریب یک حلقه چاه در یک منزل واقع در محله نارمک، میدان ۶۵ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقب آن دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداًً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش مجدد چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند تا این خانم جوان را از چاه خارج کنند.

ملکی تصریح کرد: متأسفانه به تأیید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داد و در نهایت دقایقی قبل عملیات به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به مالکان خانه‌های قدیمی دارای چاه فاضلاب توصیه کرد تا به‌موقع نسبت به تخلیه چاه‌ها اقدام کنند و اگر متوجه فرورفتگی و شیب در دهانه چاه شدند حتماً بررسی‌های لازم را انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان از قرار دادن اجسام سنگین بر دهانه چاه‌ها به شدت پرهیز کنند.

خروج از نسخه موبایل