کد خبر: 09120072094
عدالت و رفاه اجتماعی

دکتر امیر هاشملو؛ نوآوری‌ موفق در عرصه زیبایی

یک پزشک ایران که در زمینه زیبایی، پوست و مو عملکرد موفقی دارد، با بنیانگذاری کلینیک «نیکادل» در عرصه کارآفرینی هم گام‌های موثری برداشته است.

داشتن چشم انداز برای ایجاد نام برای خود یک چیز است و تلاش برای دستیابی به آن، چیز دیگری. اما اینکه انتخاب کنید تا با تلاش مداوم درصدد تبدیل این دیدگاه به واقعیت برآیید، امر کاملاً متفاوتی است. برای حضور در دسته دوم، افراد باید از رویاپردازی دست بکشند و مطمئن شوند که از هیچ تلاشی برای پیشرفت در حرفه منحصر به فرد خود دریغ نمی‌کنند.

چه کسی بهتر از دکتر هاشملو می‌تواند به‌عنوان بهترین نمونه از چنین پزشکانی باشد که در دنیای پزشکی به چنین نوآوری‌هایی دست یافته و اینکه چطور به این جایگاه رسیده است؟

مردم برای اینکه دکتر هاشملو را شخصیتی مشهور و قابل احترام در امر تخصص زیبایی در ایران می‌دانند، دلیل‌‎های متعددی دارند. وی این فرصت را داشته است که در طول دوران حرفه‌ای خود با چندین فرد بسیار مهم و ورزشکار کار کند، که باعث افزایش اعتبارش در این عرصه شده است.

دکتر امیر هاشملو (Dr. Amir Hashemloo) که در تهران متولد و بزرگ شده ، همواره هدف تغییر سناریوی پزشکی کشور به سمت بهتر شدن را در سر داشته است. وی شروع کرد به کار روی روش‌های درمانی و تکنیک‌هایی که می‌توانند در زمینه‌ مو، زیبایی و پوست تغییر ایجاد کنند.

این پزشک زیبایی، پوست و مو بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی کار خود را آغاز کرد. وی به تقویت مجموعه مهارت‌های خود در پزشکی اقدام کرد و تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد کرد تا آنجا که از وی به عنوان کسی که پا را از محدودیت‌ها فراتر گذاشته، یاد می‌شود.

دکتر امیر هاشملو درآغاز، مهارت‌های خود را با تکنیک‌های غیرتهاجمی تقویت کرد و سپس در اصلاح صورت با تزریق به تخصص رسید. این پزشک زیبایی به دلیل اصلاح کشیدگی صورت، ایجاد محورهای متناسب و تناسبات زیبا، به شهرت رسید و در عین حال به دلیل تکنیک سفارشی خود برای اصلاح چشم و طرح ابرو شناخته شده است.

دکتر هاشملو، پزشک برجسته ترمیمی، زیبایی و موسس کلینیک «نیکادل» است. وی همواره در کار خود ثابت قدم مانده است و تاکنون در طول زندگی حرفه‌ای خود با انعطاف کار کرده که به او کمک کرده است تا به نامی شناخته شده در این عرصه تبدیل شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا