کد خبر: 240703176228
گردشگری

رزرو هتل ایروان امپریال پالاس

ایروان پایتخت ارمنستان است. ایروان در غرب کشور و در دامنه شرقی کوه آرارات قرار دارد. نقش مهمی را نه‌تنها برای ماموریت‌های دیپلماتیک، بلکه برای تجارت، آموزش، تاریخ و گردشگری به عهده می‌گیرد. اگرچه معماری شهر در قرن هشتم تاسیس شد، اما معماری شهر به اوایل دوران اتحاد جماهیر شوروی با میدان‌های مرکزی بزرگ، خیابان‌ها و خیابان‌هایی که سایر مناطق را به این منطقه متصل می‌کند، بازمی‌گردد.

تور ایروان یکی از تورهای محبوب میان ایرانی‌‌‌ها است. شما می‌توانید با رزرو هتل ایروان سفری رویایی برای خود و همراهانتان مهیا کنید. در این مقاله قصد داریم یکی از هتل‌های زیبای شهر ایروان را به شما معرفی کنیم. هتل ایروان امپریال پالاس یکی از هتل‌های خوب شهر است که مطالعه درباره آن اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای رزرو این هتل یا دیگر هتل‌های شهر، سری به سایت علی بابا بزنید.

سفر به ایروان و رزرو هتل ایروان

منطقه تاریخی و فرهنگی ایروان عمدتا در منطقه کنترون، اطراف میدان جمهوری و میدان اپرا (ترکیبی از تئاتر ملی اپرا و باله، پارک قو و میدان آزادی) قرار دارد. این دو میدان بزرگ به خیابان شمالی متصل هستند. این شهر که توسط الکساندر تامانیان به سبک نئوکلاسیک تغییر شکل داده است، گشت‌و‌گذار با پای پیاده را به بهترین شکل به میهمانان ارائه می‌دهد. موزه‌ها، مجسمه‌ها، قدیمی‌ترین قلعه‌ها و معماری منعکس‌کننده دوران عثمانی، ایرانی و شوروی از بهترین مواردی هستند که مسافران زیادی را به ایروان دعوت می‌کنند.

ایروان انواع گزینه‌های اقامتی مقرون‌به‌صرفه را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هتل‌های مجهز و راحت را در منطقه کنترون، قلب پایتخت پیدا کنید. اگر می‌خواهید ریتم روز و شب پایتخت را احساس کنید، هتلی را در یک دایره دو کیلومتری اطراف تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه هوانس تومانیان ببینید. مکان‌های نزدیک به میدان جمهوری برای استفاده از مترو در دسترس خواهند بود. برای رزرو هتل ایروان سری به سایت علی بابا بزنید و بهترین گزینه‌ها را در لیست خود قرار دهید. در قسمت‌های بعدی این مقاله هتل ایروان امپریال پالاس را بیشتر می‌شناسیم.

هتل ایروان امپریال پالاس

هتل ایروان امپریال پالاس

حتما برای رزرو هتل ایروان انواع گزینه‌ها را بررسی کنید. علی بابا یکی از بهترین گزینه‌‌‎ها را با جزئیات دقیق و به‌روز به شما نشان می‌دهد. هتل امپریال پالاس که در کنترون واقع شده است، نقطه شروعی عالی برای کاوش در ایروان خواهد بود. این هتل با ارائه انواع امکانات و خدمات، همه نیازهای شما را برای یک خواب راحت و استراحت خوب فراهم می‌کند. همه امکانات لازم از‌جمله اینترنت بی‌سیم رایگان در انواع اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات اتاق ۲۴ساعته، تحویل سریع و چک اوت، انبار چمدان در این هتل دسترس است.

همه اتاق‌ها طوری طراحی و تزیین شده‌اند که مهمانان احساس کنند که در خانه اقامت دارند و برخی اتاق‌ها تلویزیون LCD یا پلاسما، دسترسی به اینترنت بی‌سیم، رایگان، وان چرخشی، اتاق‌های غیرسیگاری را نیز برای میهمانان مهیا کرده‌اند. از امکانات تفریحی هتل نیز در مدت خود در آن‌جا از‌جمله ماساژ لذت ببرید و لحظاتی بی‌نظیر برای خودتان بسازید. کارکنان خوش‌برخورد، امکانات عالی و نزدیکی به همه جاذبه‌هایی ایروان، سه دلیل عالی برای اقامت در هتل امپریال پالاس هستند. هنگام بررسی انواع هتل برای رزرو هتل ایروان این مورد مناسب را از دست ندهید و نام آن را در لیست خود داشته باشید.

اقامت در هتل ایروان امپریال پالاس

با اقامت در هتل امپریال پالاس، در مرکز شهر ایروان قرار خواهید گرفت. این هتل زیبا هفت دقیقه پیاده تا ماتنداران و ۱۰ دقیقه پیاده تا تالار اپرای ایروان فاصله دارد. از این هتل چهارستاره تا میدان جمهوری حدود دو کیلومتر و تا دانشگاه دولتی ایروان تقریبا ۲.۳ کیلومتر فاصله است.

با ماساژ در هتل، تنش‌ها و خستگی‌ها را دور کنید و برای ادامه یک روز عالی آماده باشید. از امکانات تفریحی مانند مرکز تناسب‌اندام لذت ببرید. این هتل همچنین دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان، نگهداری از کودک یا مراقبت از کودکان (با هزینه اضافی) و کمک تور و خرید بلیت نیز به مسافران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از غذاهای مدرن اروپایی در ایمپریال لذت ببرید. رستورانی هتل انواع خدمات را دارد و به بهترین شکل آماده پذیرایی از شما خواهد بود. از خدمات ۲۴ساعته اتاق استفاده کنید و بهترین لحظات را برای خودتان و همراهانتان بسازید. صبحانه بوفه همه‌روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

امکانات و خدمات هتل ایروان امپریال پالاس

امکانات و خدمات هتل ایروان امپریال پالاس

هنگام رزرو هتل ایروان امپریال پالاس، باید یکی از ۷۷ اتاق زیبای هتل را برای اقامت خود رزرو کنید. تهویه‌مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه‌تخت برخی از امکانات و خدمات اتاق‌های هتل ایروان امپریال پالاس هستند که با آن‌ها شما می‌توانید محیط را مانند خانه خودتان تجربه کنید یا بسازید. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان شما را به دنیای کار یا موارد شخصی متصل نگه می‌دارد و برنامه‌های ماهواره‌ای برای سرگرمی شما در تلویزیون اتاق در دسترس است. حمام خصوصی اتاق‌های هتل نیز لوازم آرایشی و سشوار دارند تا شما راحت باشید و چیزی را از دست ندهید. امکانات رفاهی مانند تلفن و همچنین گاوصندوق و میز نیز در اتاق‌ها وجود دارد که می‌تواند برای شما مفید باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا