رشد ۹۰۰ درصدی عملکرد نمایندگان بیمه رازی

  کد خبر: 26090061170

نمایندگان بیمه رازی با حضور در لیگ ستارگان این شرکت با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی رشد ۹۳۷درصد را در زمینه بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه رازی، این شرکت به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه ایران همواره به دنبال آن بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان و بیمه‌گزاران خود ارائه کنند و از سوی دیگر این ارائه خدمات با همراهی و خلاقیت شبکه فروش و نمایندگان شرکت انجام شود و این مهم در پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی که در سال جاری از سوی مدیریت مجموعه ابلاغ شده، کاملا مشهود است.

حال با این تفاسیر بیمه رازی در راستای اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک به ویژه استراتژی نماینده و شعبه‌محوری، جشنواره دائمی هفته‌های هفت میلیونی موسوم به لیگ ستارگان رازی را با هدف آشنایی هر چه بیش‌تر جامعه با بیمه‌های عمر و زندگی و تغییر سبد فروش بیمه‌نامه از سوی نمایندگان طراحی و به اجرا در آورده است.

طبق بررسی‌ها تا به امروز تعداد قابل توجهی از نمایندگان بیمه رازی، در این جشنواره شرکت کرده‌اند و حجم پرتفوی خود را در زمینه فروش بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی افزایش داده‌اند.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که عملکرد ۳۶نماینده در مدت اجرای لیگ ستارگان رازی رشد ۹۳۷درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است و ۱۱نفر از نمایندگان رشد بیش از هزار درصد را از آن خود کرده‌اند که در این میان احمد نصرت‌پور- نماینده گرگان، هادی مودتی- نماینده یزد و فرامرز شجاعت وکیل- نماینده تبریز رشد بیش از ۱۵هزار درصد را به ثبت رسانده‌اند.

خروج از نسخه موبایل