کد خبر: 090503168102
اخبار شرکت هابانک و بیمههشت هزار میلیارد تومان در چهارماهه نخست سال 1403؛

رشد ۱۱۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه کوثر

فروش شرکت بیمه کوثر در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با ۱۱۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۷۹ هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر طرح و برنامه بیمه کوثر، این حق بیمه با ترکیب فروش حدود ۸۰.۳ درصدی در رشته های غیرزندگی و ۱۹.۷ درصدی در رشته زندگی محقق شده و فروش رشته عمر و سرمایه گذاری در چهار ماهه سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته ۱۲۲ درصد رشد داشته است.

حسین عبدالوند در ادامه افزود: در طی این دوره رشته‌های آتش سوزی، درمان، مهندسی،مسئولیت و عمر و سرمایه گذاری نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان رشته‌های بیمه ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۳۹ درصدی و کاهش ۱۷ واحدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در چهار ماهه ۱۴۰۳، مبلغ ۳۱ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، عنوان کرد: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۶.۳ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۳.۷ درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت هیئت مدیره محترم، شبکه فروش منسجم، همت و تلاش معاونین، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی این عملکرد تحقق یافته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا