رشد ۲۴۹ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

  کد خبر: 17080053842

به گفته عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن، میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۷ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴۹درصد، رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، علی خورسندیان، گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی که در ۷ماهه سال گذشته در حدود ۳۱هزار میلیارد ریال بوده در همین بازه زمانی در سال جاری به رقم ۱۰۸هزار و ۸۹۶میلیارد ریال رسیده است.

خورسندیان، همچنین از افزایش میزان وصول مطالبات در این بانک خبر داد و افزود: بنا بر گزارش عملکرد ۷ماهه امسال، میزان وصول مطالبات، علی‌رغم تداوم رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر کسب‌وکارها و محدودیت‌ها و مشکلاتی که تحریم‌ها بر فضای اقتصادی و بانکی کشور تحمیل کرده است، از افزایش ۹۶درصدی برخوردار است.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن با بیان رشد ۹۲درصدی در میزان پرداخت‌های این بانک به واحدهای صنعتی و معدنی عنوان کرد: با عملکرد مناسب مجموعه بانک صنعت و معدن در بخش ستاد و به خصوص شعب این بانک در افزایش مانده سپرده‌های چهارگانه و رشد ۸۳درصدی در این شاخص، توانستیم عملکرد مناسبی در بخش اعطای تسهیلات داشته باشیم و با وجود محدودیت منابع به بخش زیادی از تعهدات خود عمل کنیم و قدم‌های مثبتی در افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال کشور برداریم.

خورسندیان، همچنین از افزایش ارائه خدماتی همچون صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی در این بانک سخن گفت و اعلام کرد: میزان صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی در مدت ۷‌ماهه امسال نسبت به سال گذشته، رشد ۵۶درصدی را نشان می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل