کد خبر: 16010176475
اخبار شرکت هابانک و بیمه

رشد ۳۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی استان تهران درسال ۱۴۰۰

مهندس محمدیان معاون برنامه ریزی وسرمایه گذاری سازمان با اشاره به سرمایه گذاری بیش از۱۷هزار میلیارد ریالی، اقدامات حوزه صنعتی وسرمایه گذاری درسال ۱۴۰۰ را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران وی افزود:تعداد ۱۹۹۳جواز تاسیس صادر شده که به نسبت مدت مشابه سال ۹۹ رشد۵/۲ درصدی را شامل شده که پیش بینی ایجاد اشتغال۸۳ هزار نفررا فراهم می نماید.

محمدیان تصریح کرد:درهمین بازه زمانی تعداد ۲۷ جواز اصلاح که رشد ۴۸ درصدی و تعداد ۱۸۸جواز نیز تمدید شده که رشدی بالغ بر۱۴۱ درصد را نشان می دهد.

معاون سازمان صمت استان تهران خاطر نشان نمود:درسال قبل۱۳۳ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از۴۰درصد با سرمایه گذاری۴هزار و۱۲۸ میلیارد ریال انجام شده که امیدواریم درسال جاری به بهره برداری وتولید برسد.

وی درخصوص تسهیلات پرداختی با هدف تثبیت وایجاد اشتغال و فعال نمودن واحدهای تولیدی در۱۲ ماهه سال۱۴۰۰ افزود:تعداد ۳۲۹ طرح با رقم ۳۴۸۵۸میلیارد ریال ازمحل رونق تولید وتعداد ۲۶ طرح با رقم ۶۲۵۶ میلیارد ریال ازمحل طرحهای بازسازی ونوسازی و تعداد ۱۲۵ با رقم۱۸۸۰۷ میلیارد ریال ازمحل تبصره ۱۸ به بانک معرفی شده است که بخش قابل توجهی ازآن پرداخت و درحال پیگیری می باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا