کد خبر: 110403164689
اخبار شرکت هافناوری اطلاعات و ارتباطات

رونمایی از محصول مراقب هوشمند در سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳

محصول مراقب هوشمند با هدف رفع دغدغه مراقبت از کودکان و سالمندان در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳ و در سالن اختصاصی همراه اول رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول با شعار “اتصال به آینده هوشمند” در رویداد الکامپ ۱۴۰۳ از جدیدترین سرویس های دیجیتال با محوریت فناوری های جدید نسل پنجم رونمایی کرد.

محصول «مراقب هوشمند» در راستای راهبردهای همراه اول و برای پاسخگویی به دغدغه افراد درباره مراقبت از کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی به بهره برداری رسیده و در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

در آینده ای نزدیک برای وسایل و تجهیزات دارای اهمیت، طراحی و توسعه می یابد و برای اولین بار این محصول با استفاده از فناوری های پوشیدنی نظیر دستبند، ساعت‌ یا ردیاب هوشمند که دارای قابلیت هایی همچون GPS، دکمه اضطرار SOS، سیمکارت و … هستند، قادر است با اتصال به پلتفرم بومی ردیابی سالمند و کودک همراه اول، پایش را بر روی گوشی تلفن همراه والدین و با استفاده از برنامه کاربردی مربوطه فراهم آورد.

این پلتفرم، خدماتی همچون ردیابی مکان فعلی، تاریخچه مکان و مسیر رفت و آمد، تعیین محدوده امن، زمانبندی امکانات ساعت، دریافت هشدار در زمان های اضطرار، تماس صوتی و تصویری، نظارت بر پیامک ها و تماس های ساعت، کیف پول و نمایش میزان باتری ساعت و.. را ارائه می کند.

با توجه به اینکه پلتفرم مربوطه بصورت کاملا بومی توسعه یافته است نه تنها مشکلات مربوط به نیاز به اتصال به سرورهای خارج از کشور را مرتفع می سازد، بلکه به راحتی امکان اضافه کردن فیچرها و قابلیت های جدید را بر اساس نیاز مشتری و بازار دارد .

این محصول که در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۳ با استقبال کسب و کارها و مشتریان حقیقی مواجه شد، بزودی از سوی همراه اول به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا