کد خبر: 220503169517
اقتصادبازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدنلوازم خانگیدر سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس 1403 (HAMex 2024) صورت گرفت؛

رویداد رونمایی از محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه در صنعت لوازم خانگی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ (HAMex 2024 ) با شعار “برای مردم، برای ایران” توسط شرکت تابناک توسعه فیدار در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با بیش از ۳۰۰ شرکت خارجی و داخلی در گروه‌های کالایی لوازم خانگی انرژی بر به مدت ۴ روز از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان بود.

در سومین روز از نمایشگاه علاوه بر بازدید و استقبال عمومی، رویداد رونمایی از محصولات، خدمات و فرآیندهای نوآورانه در صنعت لوازم خانگی با حضور محمدمهدی برادران معاون وزیر صمت، محمد وصالی مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی وزارت صمت، علیرضا محمدی دانیالی و عباس هاشمی رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران، اعضای هیات مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی و همچنین مدیران شرکت تابناک توسعه فیدار برگزار گردید.

محمد مهدی برادران در بخشی از صحبت هایش در اراتباط با تولید و نوآوری در صنعت لوازم خانگی و اهمیت آن در صنعت، تجارت و رضایت مردم، به رشد ۹ درصدی تولید کمی لوازم خانگی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: موضوع مدیریت مصرف بهینه انرژی یکی از مسائل مهم در تولید لوازم خانگی است که در این رویداد نیز به آن توجه شده است. ما در حوزه تولید کولرگازی استاندارد مدیریت بهینه مصرف انرژی را برای اولین بار اجباری و همچنین بازنگری کرده‌ایم. در بخش رادیاتور، اجاق گاز و یخچال فریزر نیز در حال بازنگری استاندارد هستیم.

وی با اعلام اینکه به دنبال این هستیم که استانداردهای ملی برای ساخت لوازم خانگی را جایگزین استانداردهای بین‌المللی کنیم، تصریح کرد: در واقع ما با تفاهمی که با سازمان ملی استاندارد داشته‌ایم، در تلاش هستیم استاندارد ملی کشور را تبدیل به استاندارد بین‌المللی کنیم.

همچنین در ادامه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و محمود نجفی‌عرب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز حضور پیدا کردند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ (HAMex 2024 ) از ۱۹ الی ۲۲ مرداد به مدت ۴ روز از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا