کد خبر: 31050042877
بورس

شاخص کل بیش از ۱۵هزار واحد رشد کرد / افزایش ۱۰ درصدی نماد پالایش

میلاد جانه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد با افزایش ۱۵ هزار و ۵۵۵ واحد به رقم یک‌میلیون و ۵۱۵ هزار و ۴۷۹ واحد رسید.

به گزارش عصراقتصاد، در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد ۱۵هزار و ۵۵۵ واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۱.۸درصدی مواجه شد.

شاخص آزاد شناور ۷۳ صدم درصد رشد کردند. شاخص بازار اول بورس ۱.۲ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس ۷۸ صدم درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای پتروشیمی نوری، پالایش نفت تهران، پتروشیمی پردیس، ایران‌خودرو، مخابرات ایران و پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر افزایشی در بورس داشته و نماد شستا بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته است.

آخرین قیمت ۲۰۳ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از ۱۷۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

بورس

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از ۹هزار و ۲۹۵میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران در فرابورس بیش از ۳.۸ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۳۰ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۰ هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نماد پالایشی هم بیش از ۱۰ درصد رشد کرد و به ۸ هزار و ۲۶۲ تومان رسید.

واحدهای پالایش تا رسیدن به قیمت روز اول ۱۸ درصد فاصله دارد یعنی خریداران پالایش یکم بعد از یازده و نیم ماه با ۱۸ درصد زیان روبه‌رو هستند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا