کد خبر: 27119915918
صنعت و معدن

شرکت بویلر ایران برترین تولید کننده دیگ های صنعتی

شرکت های مختلف ایرانی طی سالیان، اقدام به تولید انواع بویلرهای صنعتی در سایز و قدرت های مختلف نموده و در خدمت صنعت و کارخانجات مختلف کشور هستند.

اما در سالهای اخیر و با افزایش استفاده از بویلرهای بخار و روغن داغ در کشور و همچنین رشد کاربردهای آن در بین صنعتگران، چندین شرکت اقدام به تولید، نصب و راه اندازی انواع بویلر روغن داغ در کشور نموده و سعی در تصاحب بازار تخصصی آن دارند.

بویلرهای روغن داغ برای منتقل کردن گرمای غیر مستقیم در فرآیند‌های صنعتی مختلف اعم از صنایع تولید چسب و رزین، صنایع شیمیایی جهت تولید انواع حلال و مشتقات نفتی مثل آسفالت و قیر به کار گرفته می شوند. در سیستم‌های گرمایشی صنعتی پیش از این، آب و بخار تحت عنوان سیال عامل و حامل گرما استفاده می‌گردید؛ اما به دلیل اینکه در دمای بالا کار کردن با بخار و آب مستلزم فشارکاری بیشتر و در عین حال تحمیل خطرات مختلف و ضریب ایمنی پایین تری بوده و نیز از لحاظ هزینه و انرژی مقرون به صرفه نیست،  استفاده از بویلرهای روغن داغ رونق بیشتری یافته است.

و به همین دلیل از بویلر روغن داغ برای انتقال گرما در کاربری های با دمای بالا مانند گرمایش گرمایش غیر مستقیم با بخار، گاز طبیعی، نفت خام و موارد اینچنین استفاده می گردد. بویلر روغن داغ به علت استفاده از سیال روغن حرارتی، جایگزینی مورد اطمینان برای بویلر بخار بوده و موجب افزایش توان حرارتی و بهینه سازی سیستم های گرمایشی، دیگ روغن داغ جهت تامین حرارت تا دمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد در فشار پایین می شود.

سازنده و فروش دیگ روغن داغ در ایران

شرکت ماشین سازی حرارت بویلر ایران، با همکاری متخصصان حرفه ای و با تجربه و به کار گیری علوم پیشرفته در کنار تکنولوژی روز دنیا، درحال حاضر اولین و بزرگترین سازنده و فروش دیگ روغن داغ در ایران محسوب می شود.

این شرکت با تجربه سه دهه فعالیت در تولید و طراحی انواع دیگ های حرارتی از سال ۱۳۷۱ آغاز به کارکرده و تا کنون پروژه های فراوانی در زمینه تولید دیگ های بخار، آب گرم و روغن داغ در سطح کشور انجام داده و توانسته است اعتماد صنعتگران و متخصصین مختلف را جلب نماید.

شرکت بویلر ایران در تولید و ساخت انواع دیگ بخار و آب گرم و طراحی و تولید انواع دیگ های روغن داغ با شرایط فنی زیر فعال بوده و ارائه خدمت می نماید:

دیگ های بخار:

  • دیگ های بخار افقی  از ظرفیت ۱۰۰ کیلو در ساعت تا ۵۰۰ کیلو در ساعت
  • دیگ های بخار عمودی با فشاری کاری ۱ الی ۱۵ bar و از ظرفیت ۵۰۰ کیلو در ساعت بخار  الی ۱۰تن بخار در ساعت
  • دیگ بخار ۵۰۰کیلو به بالا

که جهت استفاده در صنایع مختلفی مانند :کارخانه تولید رب،  قند وشکر، نوشیدنی و شربت، پخت  انواع لواشک و آلوچه،  فراوری سویا، تولید پاستیل، ترشیجات، نبات سازی، کارخانجات تولید سوسیس و کالباس، تسویه روغن خوراکی، تهیه و تولید خمیر خرما یا شیره خرما، کارگاه های پرورش قارچ، عرق گیری گلاب و گیاهان کوهی و الکل سازی ساخته می شوند.

و همچنین در کارخانجات مواد شیمیایی جهت تصفیه روغن ماشین، لاستیک سازی، تولید چسب و حلال ها یا در کارخانجات نساجی برای رنگ کردن پارچه و نخ توسط بخار و در کارخانجات بتن سازی، کارتن سازی، تولید خوراک دام و طیور، و کارخانجان تولید چوب و الوار استفاده می گردد.

دیگ های روغن داغ:

  • دیگ های روغن داغ بصورت افقی و ایستاده طبق استاندارد انگلستان از ۲۰۰ kcal/hr الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ kcal/hr

برای درجه حرارت ۷۰  سانتیگراد تا ۴۰۰درجه سانتیگراد  جهت استفاده در کارخانجات: نبات سازی، کارتن سازی، لاستیک سازی‌، فراوری چوب صنایع غذایی مختلف که میتواند جایگزین انواع دیگ بخار گردد.

دیگ های آب داغ و آب گرم :

  • دیگ های بخار افقی با کسب استاندارد ملی ایران  از ظرفیت  ۱۰۰  kcal/hr الی۲.۰۰۰.۰۰۰ kcal/hr

که برای منازل مسکونی و استخرها مناسب می باشد.

 

ویژگی های دیگ روغن داغ و دیگ بخار شرکت بویلر ایران

بزرگ ترین تفاوت محصولات و خدمات ارائه شده در این شرکت با دیگر شرکت های ایرانی، امکان سفارشی سازی انواع دیگ روغن داغ بسته به سفارش و خواست کارخانجات و صنعتگران عزیز است. این شرکت امکان طراحی، تولید و راه اندازی انواع دیگ روغن داغ، در ظرفیت های مختلف حجمی و حرارتی را با همراهی یک تیم حرفه ای از طراحان، مهندسان و تکنیسن های فنی داراست.

پروسه تولید محصولات شرکت بویلر ایران دقیقا طبق خواسته هر سفارش دهنده و متناسب با کاربرد مورد نیاز دیگ روغن داغ در هر مجموعه صورت می گیرد.

دیگ های روغن داغ تولید شده در شرکت بویلر ایران قابلیت تولید حرارتی بین ۱۰۰ الی  ۴۰۰ درجه سانتیگراد در ساختاری مطابق بر مشخصات فنی سفارش شما را دارا هستند و تمامی این دیگ ها، به صورت تخصصی از عملکرد سه پاس در گردش روغن و انتقال حرارت برخوردار بوده و بالاترین بازدهی و کمترین میزان اتلاف انرژی را دارند.

در مراحل ساخت و تولید این دیگ ها به ویژه در ساخت مخزن و اتصالات، از جوشکاران مجرب و آموزش دیده استفاده شده و تمامی قطعات با جوشکاری نفوذی توسط الکترودهای ویژه ۷۰۱۸، ساخته می شوند. همچنین جهت تایید نهایی برای  نفوذ ناپذیری قطعات و استحکام تمامی بخش های دیگ، آزمایشات اشعه ایکس و تست های فنی جوش در تمامی مراحل توسط کارشناسان این شرکت انجام می گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا