کد خبر: 2707994756
روزنامه

شهردار قدس: احداث زیرگذر در ورودی اصلی شهر جزء تعهدات راه‌آهن است

شهر قدس- شهردار قدس با بیان اینکه شرکت راه‌آهن برخلاف تعهدات خود، مسیر دسترسی در محور زیرین پل پیامبر اعظم(ص) را مسدود کرده است، اعلام کرد که احداث زیرگذر در ورودی شهر جزء تعهدات راه‌آهن است.

مسعود مختاری در جلسه رسمی ۲۹۵ شورای اسلامی شهرقدس گفت: بر اساس جلساتی که با حضور فرماندار و مسئولان راه آهن برگزار شده است، وظیفه احداث زیرگذر بر عهده راه‌آهن است و شهرداری هیچ وظیفه‌ای در این باره ندارد.

او افزود: مشاور شهرداری در این حوزه چندین طرح را آماده کرده است که در حال بررسی آنها هستیم و متعاقبا مناسب‌ترین طرح اعلام خواهد شد.

مختاری همچنین افزود: در ادامه اقدامات عمرانی گسترده‌ای که در ۳ سال گذشته در آرامستان شهرقدس اجرایی شده است، توسعه غسالخانه در دستور کار قرار گرفت. پیمانکار این پروژه نیز انتخاب شده‌اند و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد که طی آن ۲ سالن انتظار مجهز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برای رفاه شهروندان احداث می‌شود.

شهردار قدس در پایان با تاکید بر اهمیت تعریض معابر، گفت: تعریض خیابان‌های آزادی و شهید بهشتی و حد فاصل بین میادین مصلی تا ۹ دی در اولویت کمیته تعریض قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان سال اجرا شود.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا