صدور معرفی‌نامه‌های تسهیلات بافت فرسوده و مسکن مهر آنلاین شد

  کد خبر: 1208995998

رئیس اداره کل اعتبارات و تامین مالی بانک مسکن از آنلاین شدن فرآیند تشکیل پرونده تسهیلاتی بافت فرسوده و مسکن مهر شهرهای جدید خبر داد و اعلام کرد مدل جدید طراحی شده، علاوه بر حذف مراجعه فیزیکی متقاضیان به شعب، سه مزیت مهم برای مدیریت منابع و مصارف ایجاد کرده است.

رضا صالحی شهرابی رئیس اداره کل اعتبارات و تامین مالی بانک مسکن با اشاره به فرآیند قبلی صدور معرفی‌نامه و تشکیل پرونده تسهیلاتی ویژه بافت فرسوده و مسکن مهر، به هیبنا، گفت: در مدل اولیه، جهت پاسخگویی به متقاضیان اخذ تسهیلات حمایتی بافت فرسوده و مسکن مهر، نیاز به مراجعه حضوری متقاضی برای صدور معرفی‌نامه و سایر اقدامات مربوط به تشکیل پرونده بود. این روند مشکلاتی از جمله بروز تخلف، جعلی‌بودن، دسترسی‌نداشتن به مجموعه آمار مربوط به میزان هزینه کرد و…را ایجاد کرده بود.

او با بیان اینکه بانک مسکن با هدف رفع مشکلات مربوط به این حوزه، فرآیند تشکیل پرونده و صدور معرفی‌نامه‌ها را به شکل آنلاین تغییر داد، اظهار کرد: پس از شناسایی این مشکلات، با هماهنگی‌های به عمل‌آمده با شرکت متولی بنا شد فرآیند تشکیل پرونده تسهیلاتی مربوط به بافت فرسوده و مسکن مهر شهرهای جدید به صورت آنلاین انجام شود.

به گفته او از تاریخ یکم شهریور امسال پروسه تشکیل پرونده تسهیلات مسکن مهر شهرهای جدید پرند، پردیس و هشتگرد و همچنین از تاریخ یکم آبان پرونده تسهیلاتی بافت فرسوده به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد.

خروج از نسخه موبایل