کد خبر: 170503168785
اخبار شرکت هاورزش

صعود تیم کوهنوردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به قله توچال

تیم کوهنوردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران متشکل از ۳۶ نفر از کوهنوردان ستاد و شرکت های تابعه به قله ۳۹۶۴ متری توچال صعود کردند.

به همت امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و با هماهنگی فدراسیون و هیات کوهنوردی استان تهران، تیم کوهنوردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به قله ۳۹۶۴متری توچال صعود کرد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تیم کوهنوردی این شرکت متشکل از ۳۶ نفر (۹ نفر از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، ۹ نفر از شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، ۱۱ نفر از شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و ۷ نفر از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران) صعود خود را از ساعت ۳ بامداد روز شنبه از دربند آغاز و بعد از پیمودن مسافت و آموزش های کوهنوردی و نکات آموزشی مربوط به صعود نهایتا موفق شدند ساعت ۱۱ صبح  موفق به فتح قله شدند.

در پایان این صعود نیز مهندس محمود نصیری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از نفرات صعود کننده با اهدا لوح سپاس تجیلی به عمل آورد.

مهندس نصیری در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش در صنعت نفت گفت: کار و تلاش در صنعت نفت نیازمند ایجاد فضایی با شور و نشاط بالای کاری است و خوشبختانه با حمایت های مهندس حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی و دیگر مدیران، چنین فضایی بوجود آمده است که کارکنان ما در برنامه های مختلف ورزشی و در فضایی با نشاط و شور ضمن حضور در برنامه های مختلف ورزشی، زمینه توسعه ی اقتصادی کشور را مهیا ساخته و در این مسیر گام برمی دارند.

وی ورزش را مهمترین عامل ارتقا بهروری، ایجاد انگیزه و رشد و توسعه صنعت نفت دانست و تصریح کرد: انشالله با تداوم برنامه های متنوع ورزشی در سطح شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی، زمینه رشد و توسعه بیشتر صنعت عظیم نفت و گاز کشور را فراهم آوریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا