کد خبر: 290303163267
جامعه و فرهنگ

فرآیند پیشرفت پروژه های عمرانی منطقه ۴ رصد شد

شهردار منطقه ۴ تهران در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای این منطقه گفت: بازدید مستمر از فرآیند پروژه های عمرانی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که کیفیت و کمیت بالای کار را سبب می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این بازدید که به همراه معاونین و مدیران شهری این منطقه برگزار شد، گفت: مدیریت صحیح شهر نگاه کارشناسانه و علمی را می طلبد و این موضوع از اولویت های شهرداری منطقه ۴ به شمار می رود.

وی افزود: نظارت بر فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی و مطالبات به حق شهروندان در جهت بررسی معضلات پیش رو به صورت مستمر تا زمان بهره برداری یکی از اقدامات اساسی است که همواره در این منطقه لحاظ می شود.

شایان ذکر است این بازدید شامل سه مرحله رصد پروژه های در دست اقدام، بررسی تقاطع های سطح منطقه و وضعیت لایروبی و نظافت جوی ها، کانال ها و مسیل های منطقه بود.

گفتنی است در این بازدید علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ به همراه معاونین حوزه ها و جمعی از مدیران شهری از پروژه های در حال احداث این منطقه از جمله مرحله بتن ریزی پایانه رسالت، پروژه کنارگذر شهرامفر، آسفالت ریزی دلاوران، پایانه افق و در حاشیه آن بازدید میدانی از تقاطع های منطقه و بررسی وضعیت جوی ها و دریچه های سطح منطقه انجام و دستورات لازم صادر شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا