فراخوان شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تأمین نیازهای شرکت متن

  کد خبر: 100801106688

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با همکاری شرکت مهندسی و توسعه (متن) نفت اقدام به برگزاری فراخوان برای شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به‌منظور تأمین نیازهای فناورانه این شرکت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در متن این فراخوان آمده است:

«به‌منظور تسریع در دانش‌بنیان‌ کردن صنعت راهبردی نفت، رونق بازار فناوری، همچنین ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در کشور، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز اقدام به برگزاری فراخوان شناسایی راهکارهای فناورانه و نوآورانه برای تأمین نیازهای شرکت مهندسی و توسعه نفت به‌عنوان طرف تقاضا در محورهای مختلف می‌کند.

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز بر اساس مأموریت ذاتی خود در شبکه‌سازی و توسعه بازار فناوری، در این فراخوان از تمامی شرکت‌ها، هسته‌ها و گروه‌های صاحب دانش و فناوری در حوزه بالادستی صنعت نفت با تمرکز بر استخراج و انتقال بهینه نفت‌خام به‌عنوان طرف عرضه فناوری دعوت به‌عمل می‌آورد راهکارهای فناوارنه و نوآورانه‌ خود را در سه محور زیر برای پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز ارسال کنند:

سیال تکمیل چاه مخازن پرفشار فهلیانی

ساخت لوله‌های جریانی RTP (Reinforced Thermoplastic Pipe)

ساخت سیستم هوشمند و برخط نشت‌یاب در خطوط لوله نفت LDS (Leak Detection System)

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام فراخوان (۲۰ آبان‌ماه) به بررسی راهکارهای ارسال‌شده با نظر متخصصان شرکت مهندسی و توسعه نفت می‌پردازد و راهکارهای منتخب را در اختیار شرکت قرار می‌دهد تا در نشست‌های رودررو کسب‌وکارهای دانش‌بنیان با شرکت نشست‌های B2B را برگزار کنند. پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه این فرآیند ادامه داشته باشد و امید می‌رود در این ایام در رابطه با انتخاب بهترین راهکار و مراحل پیاده‌سازی فناوری‌های منتخب جمع‌بندی نهایی حاصل شود.

این فراخوان با هدف تحقق بازار فناورانه‌ حداقل ۱۰۰ میلیون دلاری از طریق جلوگیری از خرید خارج و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه‌های دانش‌بنیان، عواید و ارزش افزوده قابل‌توجهی برای طرفین عرضه و تقاضا و در نهایت میهن اسلامی ایران در بر خواهد داشت.

امید است این رخداد با ارزش با همکاری تمامی عوامل زیست‌بوم نوآوری و فناوری به‌ بهترین نحو برگزار و برترین نتایج حاصل شود.

زمان‌بندی:

آغاز فراخوان:‌ ۳ آبان

مهلت ثبت‌نام: ۲۰ آبان

اتمام ارزیابی اولیه از سوی پارک و اعلام فهرست کوتاه:‌ ۳۰ آبان

 برگزاری جلسات تخصصی (زمان پیشنهادی): ۵ آذر تا ۲۶ آذر

معرفی راهکارهای برگزیده (زمان پیشنهادی): ۳۰ آذر

نکات مهم:

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، یک نهاد غیرانتفاعی است و از طرفین عرضه و تقاضای فناوری بابت برگزاری این فراخوان و هم‌رسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستعد به شرکت ارائه دهنده‌ نیاز فناورانه هیچ منفعتی دریافت نمی‌کند.

پارک حفظ حقوق مالکیت فکری ایده‌ها و راهکارهای پیشنهادی را وظیفه قانونی خود می‌داند و نهایت دقت‌نظر را در این رابطه لحاظ می‌کند.

برای هر نیاز فناورانه، یک فرم مجزا تکمیل کنید.

در صورت نیاز به ارتباط با دبیرخانه فراخوان، خواهشمند است با شماره ۰۹۱۰۶۴۶۴۸۷۲ تماس بگیرید یا در پیام‌رسان اجتماعی ایتا به ما پیام دهید.»

خروج از نسخه موبایل