کد خبر: 09030029963
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور تحت پوشش بیمه رازی

مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی از انتقال ریسک کلیه پوشش اموال،اشخاص و مسئولیت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به بیمه رازی، در راستای چرخش استراتژیک و با حمایت مدیر عامل این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه رازی، وهاب جوادی در خصوص جذب این مشتری بزرگ، آنرا همسو با چرخش‌های استراتژی بازاریابی تهاجمی با رویکرد کمی و کیفی پرتفوی در بیمه رازی قلمداد کرد که در بازار هدفِ مطلوب خود، به دنبال مشتریانی با برند معتبر است و علاوه بر ریسک اعتباری مناسب و سرمایه بالا، شاخص‌هایی مانند گستردگی جغرافیایی ریسک را نیز دارا باشند.

او افزود: این بیمه‌گزار از جمله ۱۰۰شرکت برتر سال ۹۹مدیریت صنعتی (IMI) کشور است و جایگاه بالاتری نسبت به برخی از شرکت‌های صنایع فولاد، پالایشگاهی و پتروشیمی معدنی در این لیست را به خود اختصاص داده است.

جوادی گفت: اهمیت جذب هوشمندانه بیمه‌گزاران بزرگ و مطلوب ماننده فروشگاه رفاه در تقسیم‌بندی بازار بیمه رازی از آن‌روست که تحریم‌ها ،مشکلات تعمیرات و نگهداری اساسی برای سایر صنایع برتر موجبات تشدید ریسک صنایع وابسته را ایجاد کرده و کسب و کارهای کاملا بومی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه ریسک مطلوبی به حساب می‌آیند و ارزش اموال آنها گاها بیش از صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا