قیمت برخی از آپارتمان های ۱۰۰ متری در غرب تهران +جدول

  کد خبر: 091101118819

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین؛ غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و با توجه به دسترسی خوب این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و . . . قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند.

طرشت از گذشته تا به امروز از مناطق خوش آب ‌و‌ هوا و سرسبز غرب تهران به شمار می رود. این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و ناحیه ۵ قرار گرفته است.

از خیابان‌های مهم برای خرید آپارتمان در طرشت می‌توان به خیابان صالحی، خیابان اکبری، خیابان تیموری، خیابان آزادی و… اشاره کرد. همچنین طرشت از شرق به دریان نو و از غرب به شهرک آپادانا محدود می شود. آپارتمانی نوساز در این محله با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمان دیگری در محله سعادت‌ آباد با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد قیمتی معادل ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی نوساز در محدوده صادقیه دارید، می توانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۱۰۰ متر را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل