کد خبر: 290303163160
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیکشاورزی

قیمت طلای سرخ نجومی شد/ بسته زعفران ۴ گرمی ۴۹۵ هزار تومان!

زعفران که به طلای سرخ معروف است؛ همواره قیمت بالایی داشته و خرید آن از عهده بسیاری از افراد خارج بوده است. زعفران در سبد غذایی کاربرد بسیاری دارد و می تواند عطر و طعم بسیار خوبی به غذا دهد.

همچنین برای درست کردن انواع شربت نیز به کار می رود. البته عصاره زعفران نیز در بازار به فروش می رسد که قیمت آن بسیار پایین تر از زعفران است. عصاره زعفران بیشتر در طبخ غذا استفاده می شود و رستوران ها از عصاره استفاده می کنند.

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی متوجه قیمت انواع زعفران در بازار شدیم. عده ای از زعفران ها مخصوص هدیه هستند و در پک های مخصوص فروخته می شوند. هر بسته زعفران ۴ گرمی ۴۹۵ هزار تومان و هر بسته ۲ گرمی ۲۳۷ هزار تومان فروخته می شود. زعفران درجه یک ۲ گرمی درجه یک ۲ گرمی نیز ۴۴۰ هزار تومان فروخته می شود.

شربت زعفران ۲ گرمی زعفران در بازار وجود دارد که می توانید با پرداخت ۲۵۵ هزار تومان ۶۵۰ گرمی آن را تهیه کنید. همچنین زعفران های کادویی درجه یک در بسته بندی های فلزی فانتزی فروخته می شود که ۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارند. در جدول زیر می توانید قیمت انواع زعفران در بسته بندی و وزن های مختلف را مشاهده کنید.

زعفران های کادویی به علت حجم بالا و بسته بندی های فانتزی که دارند قیمت بسیار بالایی دارند و شاید برایتان جالب باشید بدانید که خریدار هم دارند. زعفران ۴۰۰ گرمی که مخصوص هدیه است در یک سایت فروش کالا ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

عصاره زعفران، قیمت اندکی دارد و در بسته بندی های نیم لیتری ۲۹ هزار تومان فروخته می شوند. شربت زعفران در بسته های ۹۰۰ گرمی ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

زعفران

قیمت

زعفران کادویی ۵۰۰ گرمی

۷۵،۰۰۰،۰۰۰

زعفران کادویی ۶۰۰ گرمی

۸۳،۶۰۰،۰۰۰

زعفران کادویی ۲۰۰ گرمی

۲۷،۹۰۰،۰۰۰

زعفران کادویی ۲۵۰ گرمی

۳۹،۰۰۰،۰۰۰

زعفران ۲ گرمی

۳۱۴،۰۰۰

زعفران ۴ گرمی

۸۱۲،۰۰۰

زعفران یک گرمی

۱۹۶،۰۰۰

عصاره زعفران ۵۰۰ گرمی

۱۴۱،۰۰۰

شربت زعفران ۶۵۰ گرمی

۱۴۸،۰۰۰

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا