لاله سفید راهی بازار شد

  کد خبر: 080801106418

مجموعه داستانی لاله سفید با ترجمه سهیلا وکیلی راهی بازار شد.

مجموعه داستانی لاله سفید شامل سه داستان کوتاه ادبی، از نویسنده ترکیه « عمر سیف الدین» است. این مجموعه داستانی برگرفته از خاطرات شخصی نویسنده در طول دوران اسارت است.

داستان لاله سفید که راوی بخش های پنهانی جنگ، تجاوزات جنگی و چگونگی تطمیع قدرت و هوس بین سران جنگ است لحظاتی را برای خواننده خلق کرده است که باید گفت: شیوه بیان نویسنده و خلق این اثر آنچنان یکی از تاثیرگذارترین اثرهای ادبی در کشور ترکیه محسوب میشود.

همچنین در دو داستان دیگر روایت شده در مجموعه داستانی لاله سفید که «شب آزادی» و « پرچم آزادی» نام دارد نویسنده تلاش داشته است تا در طول داستان خواننده را با معصومیت فکری یک جامعه عاری از فریب و مملو از شور و هیجان انقلابی آشنا کند.

نویسنده تلاش داشته تا در طول داستان با روایت جنبه های مختلف فکری نسل جدید و قدیم با یک کنکاش فکری روح و فکر جوان را دغدغه مند کرده و آنرا سمت حقیقت فکری واقعی هدایت کند.

مجموعه داستانی لاله سفید، با ترجمه سهیلا وکیلی در ۸۰ صفحه و به قیمت ۵۵ هزار تومان توسط انتشارات مایا به چاپ رسیده است. دوستداران این مجموعه داستانی می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی نشر مایا نسبت به تهیه و خرید این کتاب اقدام کنند.

خروج از نسخه موبایل