کد خبر: 09030029832
صنعت و معدن

محمد شریعتمداری از اقدامات نوآورانه صدرفردا قدردانی کرد

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته ارتباطات در نشست آنلاین مدیران روابط‌عمومی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافت و از برنامه ریزی‌ها، اقدامات اساسی شتاب‌دهنده دانش‌بنیان صدرفردا و برخی از شرکت‌های تابعه شستا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته ارتباطات در نشست آنلاین مدیران روابط‌عمومی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافت و از برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات اساسی شتاب‌دهنده دانش‌بنیان صدرفردا و برخی از شرکت‌های تابعه شستا قدردانی کرد.

بنابراین گزارش محمد شریعتمداری پس از ارائه گزارش حسن محمدی، مدیر روابط‌عمومی شستا، با بیان اینکه سیاست‌های شستا در حوزه روابط عمومی و ارتباطات یک الگو شناخته شده است افزود: شستا رسانه توانست با ایجاد نماد «شستا شهروند خوب» در بین مخاطبان خاص خود، جایگاه و نقش اساسی پیدا کند و جایگاه شستا را در بین مردم بهبود ببخشد.

وزیر رفاه با اشاره به گستردگی حوزه‌های فعالیت شستا در سراسر کشور، نقش حمایت‌های محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا از شستارسانه و روابط‌عمومی‌های تابعه شرکت سرمایه ‌گذاری تامین اجتماعی را در شناساندن خدمات شستا به مردم را مهم و تاثیرگذار دانست.

او با اشاره به نقش اساسی شستا در تعمیق بازار سرمایه نقش حمایتی این مجموعه از بازار بورس را مهم ارزیابی کرد و افزود: مجموعه روابط‌عمومی شستا، عملکرد شستا و شرکت‌های تابعه در بازار سرمایه را شفاف به اطلاع عموم برسانند.

شریعتمداری ضمن تاکید بر نقش کلیدی شستا در توسعه صنایع ایران، از برنامه ریزی‌ها، اقدامات اساسی و زیربنایی مدیرعامل شرکت در حوزه دارو، راه اندازی سامانه سیمان یاب، شتاب‌دهنده صدر فردا و غیره قدردانی کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا