کد خبر: 241102151773
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز عنوان کرد: صنعت پتروشیمی، نماد عینی پیشرفت ایران در سایه انقلاب

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، از صنعت پتروشیمی به عنوان نماد عینی پیشرفت ایران در سایه انقلاب یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، احمدرضا حیدرنیا ضمن تبریک‌ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و پنجمین بهار خود را جشن می گیرد که بیش از ۴ دهه تحولات فراوانی را پشت سر گذاشته است؛ همه این تحولات تلخ و شیرین باعث شد تا نهال جوان انقلاب ملت ایران، حالا به درختی تنومند و استوار تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز همچنین به بلوغ صنعت پتروشیمی با پیروزی انقلاب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اوج فعالیت‌های صنعت پتروشیمی ایران را بدون شک باید پس از انقلاب اسلامی دانست.

حیدرنیا عنوان کرد: با پیروزی انقلاب و بعد از آن آغاز۸ سال جنگ تحمیلی، تمرکز منابع کشور بر مدیریت جنگ بود و بعد از آن نیز بازسازی خرابی‌های ناشی از جنگ در دستور کار قرار گرفت.

در میانه دهه ۷۰ شمسی، توجه به توسعه پتروشیمی‌ها دوباره در دستور کار قرار گرفت و همین موضوع زمینه را برای جهش پتروشیمی فراهم کرد. امروز صنعت پتروشیمی ایران این پتانسیل را دارد که به عنوان پیشانی اقتصاد کشور حرکت کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز همچنین به ویژه برنامه‌های این شرکت در ایام‌الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: به دلیل همزمانی مبعث حضرت رسول (ص) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه جشن ویژه کارکنان شرکت برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا